جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 مرداد 1394     
باخت استقلال به من چه ربطی دارد؟!

تسنیم: علی کفاشیان در حاشیه افتتاح آزمایشگاه استاندارد و تجهیزات و امکانات تخصصی ورزشی کشور درباره حضور کارلوس کی‌روش در ایران گفت: کی‌روش تا ساعتی دیگر به مالزی می‌رسد و در جلسات مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت خواهد کرد. او روز دوم شهریور به ایران بازمی‌گردد و کار خود را استارت خواهد زد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما از خسوس خواسته‌ایم که ایران را به مقام نخست آسیا برساند و در جمع چهار تیم برتر جهان قرار بدهد. اگر او به ایران نیاید با یک مربی داخلی کار را ادامه می‌دهیم. روند انتخاب سرمربی تیم ملی به این شکل است که ابتدا کمیته فوتسال نظر خود را به هیئت رئیسه می‌دهد و در آنجا برای انتخاب سرمربی جدید تصمیم‌گیری می‌شود.

وی درباره افتتاح آزمایشگاه استاندارد تجهیزات عنوان کرد: امیدوارم استانداردسازی در همه زمینه‌ها درست شود که در صورت تحقق این مسئله هیچ‌کس نمی‌تواند بهانه‌گیری کند. امیدوارم این آزمایشگاه خاک نخورد و مورد استفاده قرار بگیرد.

کفاشیان درباره پول‌های بلوکه شده فدراسیون فوتبال گفت: تا الان یک میلیون دلار گرفته‌ایم و چهار میلیون دیگر نیز باقی مانده است که از طریق سفارت ایران قرار است وصول شود. از این چهار میلیون دلار بخشی مربوط به هزینه‌های کادرفنی است و بخشی دیگر نیز مربوط به مخارج گذشته می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اظهارنظر اخیر جهانیان، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که گفته بود دولت با کفاشیان مشکل دارد و این مسئله بر روند نتیجه‌گیری استقلال تاثیرگذار بوده است، گفت: ما هیچ مشکلی با دولت نداریم و اتفاقا دولت تدبیر و امید کمک زیادی به فدراسیون فوتبال کرده است. اینکه استقلال باخته به من چه ربطی دارد؟!

وی درباره قعرنشنی پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ برتر نیز خاطرنشان کرد: نگران این مسئله نیستم. پرسپولیس و استقلال تیم‌های خوبی هستند و امیدوارم در جدول رده‌بندی بالا بیایند.

کفاشیان درباره تفاهم فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال نروژ برای برگزاری دیدار دوستانه اظهار داشت: ما با این کشور هنوز هیچ تفاهمی نکرده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره عدم حضور مربیان تیم ملی در استادیوم‌ها برای تماشای بازی‌های لیگ گفت: شاید هوا گرم بوده که آنها نتوانسته‌اند به ورزشگاه بروند!

وی در پایان تأکید کرد که با افرادی که داوران را شانتاژ می‌کنند، برخورد خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: