جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 مرداد 1394     
شهردار شیکاگو در پی مدرن سازی ناوگان اتوبوسی است

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل عمومی شیکاگو (CTA) تصمیم دارد به عنوان بخشی از برنامه شهردار Emanuel برای مدرن سازی ناوگان اتوبوسی و بهبود خدمات و تسهیلات برای مسافران، 125 اتوبوس جدید را خریداری کند.

این سازمان از سال 2011 تقریبا ناوگان خود را کاملا نوسازی کرده است. این ناوگان حدود 400 اتوبوس جدید علاوه بر 125 دستگاه تازه اعلام شده دارد. بازسازی حدود هزار اتوبوس نیز در این ناوگان انجام شده است. با خرید 125 دستگاه اتوبوس جدید حدود 85 درصد ناوگان اتوبوسی CTA جدید خواهند بود.

شهردار شیکاگو گفت: "چهار سال پیش وقتی به دفتر خود می رفتم، CTA دارای ناوگانی بسیاری قدیمی با اتوبوس هایی آماده بازنشستگی و قطارهایی با بیش از 40 سال قدمت بود. مفتخرم که اعلام کنم امروز توانسته ایم به وعده خود در مورد ساخت سیستم حمل و نقلی در کلاس جهانی از طریق سرمایه گذاری در ناوگانی مدرن برای مسافران عمل کنیم."

CTA با این تصمیم جدید می تواند قراردادی برای خرید 125 اتوبوس را بررسی کند که تعداد اتوبوس های جدید آن را به 425 دستگاه می رساند. این اتوبوس های جدید جایگزین خودروهای قدیمی تر در ناوگان خواهند شد که بین سال های 2000 تا 2002 خریداری شده بودند.

ارزش کلی این قرارداد برای خرید 425 اتوبوس به همراه لوازم یدکی و تجهیزات حدود 220 میلیون دلار ارزیابی شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: