جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 مرداد 1394     
ارائه کارت های کرایه چند شهری در فنلاند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، فنلاند جدیدترین کشوری است که کارت کرایه حمل و نقلی را ارائه کرده که در بسیاری از شهرهایش قابل استفاده هستند.

کارت کرایه Waltti پس از یک دوره آزمایشی در شهر Joensuu که در ماه ژانویه آغاز شد، از 3 اوت در شش شهر دیگر فنلاند نیز و فصل پاییز در شهری دیگر نیز ارائه شد.

هیچ یک از این هشت شهر که این طرح پیشگامانه در آن ها اجرا شده است بر اساس استانداردهای جهانی، کلان شهر محسوب نمی شوند. شهر Helsinki اعلام کرده که به خاطر مشکلات مربوط به همگام سازی موانع فروش بلیط در این شهر، هنوز توانایی ثبت نام در این طرح را ندارد.

کارت کرایه حمل و نقل جدید Waltti سفرهای روزانه را آسان تر می کند. با این کارت استفاده از خدمات و پرداخت کرایه بسیار آسان تر می شود. مسافران می توانند بنابر نیاز خود یک کارت شخصی یا چند کاربره تهیه کنند. کارت های شخصی اجازه استافده از خدمات تنها به یک نفر را می دهند در حالی که کارت های چند کاربره را هر کسی می تواند استفاده کند و به عنوان مثال برای خانواده ها و شرکت ها مناسب است.

اطلاعات شخصی فرد در هنگام خرید کارت ثبت می شود. شخصی سازی کارت ها انتقال اعتبار را در صورت مفقود شدن آن ها به کارتی دیگر ممکن می سازد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: