جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 خرداد 1393     
کاهش حجم بار ترافیکی در غربی ترین نقطه پایتخت

به گزارش شهرداری نیوز،پروژه پل غیر همسطح بزرگراه شهید لشگری و بلوار ایران خودرو طی 18 ماه با بودجه 25 میلیارد تومانی ، در روز سه شنبه سیزدهم خرداد ماه با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، شهردار منطقه بیست و یک ، جمعی از معاونین ، مدیران ارشد ، فرماندهان نظامی و مسئولین کارخانجات و صنایع منطقه 21 و دبیران شورایاری محلات به بهره برداری رسید .

 این پروژه که در کیلومتر چهارده بزرگراه شهید لشگری واقع شده است ، به شکل غیر همسطح بوده و به صورت روگذر و به طول 800 متر از بزرگراه شهید لشگری عبور می کند .

دکتر سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، با اشاره به اهداف این پروژه بیان داشت : طرح روگذر بزرگراه شهید لشگری - ایران خودرو ، باعث کاهش زمان سفر ، کاهش تصادفات ، کاهش مصرف سوخت و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و افزایش ایمنی حرکت وسایل نقلیه می شود .

وی در ادامه افزود : بزرگراه شهید لشگری جزء مسیرهای پر تراکم شهر تهران است و برآورد شده که در این مسیر به صورت شبانه روزی بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در حال رفت و آمد باشند .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد : پروژه روگذر بزرگراه شهید لشگری - ایران خودرو از اواسط سال 91 آغاز و طی هجده ماه به بهره برداری رسید .

دکتر سلیمی شهردار منطقه بیست و یک نیز در این مراسم خاطر نشان کرد : با توجه به افتتاح پروژه پل غیر همسطح بزرگراه شهید لشگری - ایران خودرو ، حجم بار ترافیکی این منطقه کاهش یافته و همچنین نرخ تصادفات در این منطقه کاسته می شود و در نهایت باعث ایجاد آرامش روانی در شهروندان خواهد شد .

در پایان این مراسم ، از معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه بیست و یک ، همسر شهید حسین لشگری ، مدیر عامل شرکت اسپیلت و کارگران نمونه ، با اهدای لوح ، تقدیر و تشکر به عمل آمد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: