جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مرداد 1394     
خبرنگاران موثرترين افراد براي گسترش فرهنگ استفاده بهينه از مترو هستند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،شركت بهره برداري مترو تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی، از خبرنگاران فعال حوزه مترو تقدير كرد.

دكتر محسن نايبي مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران در اين مراسم ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهيد صارمي و شهداي ديپلمات گفت: علي رغم فشارهاي ناشي از تحريم ها باز هم به طور منظم شاهد افتتاح ايستگاه هاي مترو هستيم و اين كار بزرگي است كه با همت و تلاش جهادي شهرداري و مترو صورت مي گيرد.

وي افزود: نگاه ويژه شما اهل قلم به اين موضوع و اقدامات فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو در فضاهاي داخلي ايستگاه ها شايان تقدير است. اين نگاه باعث افتخار ماست و به ما كمك مي كند كه نه تنها در بحث جابجايي مسافران بلكه در گسترش فرهنگ استفاده از مترو بهتر عمل كنيم.

نايبي با تاكيد بر اينكه هر يك ريالي كه در هزينه نگهداشت و تعميرات مترو صرفه جويي شود نه تنها به نفع شركت ما بلكه به نفع تمام افراد جامعه است خاطر نشان كرد: فرهنگ سازي براي استفاده صحيح از مترو از هر منظري كه به آن نگاه كنيم مهم و اساسي است.

مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران  و حومه گفت: فرهنگ صحيح مترو سواري بايد از مدارس و پيش دبستاني ها شروع شود تا در نسل آينده ما تداوم داشته باشد و هيچ كس بهتر از شما صاحبان قلم و انديشه نمي تواند در اين عرصه به ما كمك كند.

در اين مراسم از خانواده شهيد صارمي و شهداي ديپلمات (خانواده شهید کریم حیدریان،خانواده شهیدناصر ریگی، خانواده شهید نورالله نوروزی،  خانواده حیدر علی باقری، خانواده شهید محمد علی قیاسی، خانواده شهید محمد ناصر ناصری،  خانواده شهید مجید نوری نیارکی و  خانواده شهید رشید پاریاو فلاح) كه کشتار بی رحمانه مردم مسلمان مزار شریف افغانستان توسط طالبان را به گوش جهانيان رساندند تجليل شد. همچنين از خبرنگاران فعال در حوزه مترو تقدير به عمل آمد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: