جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مرداد 1394     
جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی

مهر: رشیدی در نشست خبری روز شنبه در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگان افزود: در حال حاضر تعداد بازنشستگان به همراه خانواده هایشان که تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند، ۲ میلیون نفر است که از سال گذشته کمک دولت در مجلس حذف شد و بار مالی بیمه تکمیلی مستقیما بر دوش صندوق بازنشستگی افتاد.

وی تاکید کرد: در سال گذشته بودجه تخصیص داده شده برای بیمه تکمیلی ۷۵۰ میلیارد تومان بود که در سال جاری با توجه به افزایش نرخ و افزایش هزینه های مختلف این مبلغ بیشتر خواهد شد که البته به زودی نتیجه مزایده برای بیمه تکمیلی سال ۹۴-۹۵ بازنشستگان مشخص خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری افزود: قرارداد قبلی بیمه تکمیلی در یک شهریور به اتمام و قرارداد جدید از همین تاریخ در سال جاری با شرکت جدید بیمه ای منعقد خواهد شد.

رشیدی با اشاره به اینکه در بیمه جدید سقف آمار جراحی و تخصصی ۱۴ میلیون تومان قرار داده شده است، توضیح داد: همچنین برای بیماران خاص به صورت ویژه مواردی را در نظر گرفته ایم و سهم هر بازنشسته ۲۰ هزار تومان خواهد بود که از حقوق آنها کسر می شود.

وی ادامه داد: در قرارداد جدید بر اساس تعرفه های در نظر گرفته شده در کتاب «ارزش نسبی» قرارداد منعقد شده است که ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه بیمه تکمیلی را صندوق و ۳۸۰ میلیارد تومان آن از حقوق بازنشستگان کسر می شود.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه برای پرداخت حقوق بازنشستگان سالانه یک هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان هزینه می شود که یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان آن از محل خزانه و ۳۸۰ میلیارد تومان نیز از کسور شاغلین هزینه می شود، گفت: بر اساس قانون خدمات کشوری یک هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان از مطالبات ما به صورت شرکت واگذار شد که از این تعداد، ۸۰۰ میلیارد تومان به فروش رفت و در حال حاضر نیز بیش از ۳ هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم که امیدواریم در بودجه سال ۹۵ گنجانده شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: