جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مرداد 1394     
طرح انضباط شهری در منطقه12 موجب کاهش 60درصدی تخلفات موتورسواران شده است

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ می گوید: اجرای طرح انضباط شهری در «طهران قدیم» توانست 60 درصداز تخلفات موتورسواران را در این محدوده کاهش دهد.

سردار تیمور حسینی با بیان اینکه طرح «خط سفید» به عنوان طرحی برای ساماندهی رفتارهای ترافیکی شهروندان همچنان در پایتخت در حال اجراست، اظهار می دارد: با توجه به استراتژیک بودن منطقه 12 به عنوان یک منطقه تاریخی لازم بود تا فاز دوم این طرح به صورت پایلوت در این محدوده اجرایی شود. خوشبختانه پلیس حضور بسیار پررنگی در این منطقه دارد و ما از تمامی توان مناطق خود در اجرای این طرح استفاده کرده ایم تا بتوانیم رفتارهای صحیح رانندگی را در این منطقه استراتژیک و مهم تغییر دهیم.

به گفته سردار حسینی طرح انضباط شهری از ابتدای خردادماه در این منطقه اجرایی شده که تا به امروز نتایج خوبی در ساماندهی وضعیت ترافیک این محدوده حاصل شده است.

وی می افزاید: بزرگ‌ترین مشکل تهران در بروز معضلات ترافیکی تخلفات موتور سوارها و عدم توجه عابران پیاده در مورد الزامات قانونی ای است که باید رعایت کنند. اما متاسفانه این دو گروه هنوز تا وضعیت مطلوب که در قانون نیز به آن اشاره شده، فاصله زیادی دارند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید می کند: با تمام این تفاسیر می‌توانم ادعا کنم که در مورد ساماندهی موتور سوارها با موفقیت بیش از60 درصدی مواجهه هستیم. خیلی خوب توانستیم موتورسوارها را به سرخط بیاوریم اما تا رسیدن به نقطه مطلوب راه زیادی داریم. عابران پیاده نیز تا حدودی ساماندهی شده اند. انشالله اگر بتوانیم موتورسوارها و عابران پیاده را در این منطقه ساماندهی کنیم حتماً بازخوردها و نتایج مثبت آن را در سایر مناطق تهران می توانیم مشاهده کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: