جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مرداد 1394     
افزایش تولید خودروهای با کیفیت پاسخی به نیاز متفاوت مصرف کنندگان است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تحول در صنعت خودروسازی کشور گفت : با لغو تحریم ها قطعا صنعت خودرو ایران نیازمند تغییرات اساسی است  از این رو پیش بینی می شود با آغاز همکاری جدید با خودروسازان معتبر خارجی شاهد تحول اساسی در این صنعت باشیم.

رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : خودروسازان برای رشد و توسعه در این صنعت باید با شرکت‌های دارای برند، نامدار و باکیفیت خارجي قرارداد همکاری مشترک تنظیم نمایند قطعا با حضور شرکتهای توانمند خودروسازی به کشورمان و سرمایه گذاری در این حوزه از صنعت ضمن ورود دانش فنی به کشور، شاهد توسعه اشتغال زایی بوده و و به مرور صنعت خودروسازی کشور بومی سازی خواهد شد.

وی  تصریح کرد : اما در صورتی که قطعات از کشور های صاحب برند وارد و صرفا مونتاژ کاری شود؛ طبیعتا این ارتباطات نمی تواند کمکی به خودروسازی کشور نماید.

به گفته وی حضور شرکتهای خودروساز بزرگ و فعالان اقتصادی خارجی در ایران قطعا در روند فعالیت شرکتهای خودروساز و سایر بخش های صنعتی و تولیدی ایران بسیار موثر خواهد بود .

وی با اشاره به حضور شرکتهای معتبر در ایران و ایجاد خط تولید خودرو گفت: بنا نداریم به کمترین ها قناعت کنیم و اگر قرار است خودروسازی کنیم، باید برندهای معتبر به ایران بیایند.

نماینده سبزوار در خانه ملت حضور رقبای جدی را موجب تحول در  صنعت خوروی ایران دانست و  اظهار داشت : در صورتی که  شرکت‌های مطرح در عرصه خودروسازی خط تولیدی را با مشارکت ایران ایجاد کنند، این اتفاق می تواند بر صنعت خودرو کشور موثر بوده و در آینده  شاهد تنوع خودرو با قیمت های مناسب در ایران باشیم.

سبحانی فر افزود : مسلما افزایش تولید خودروهای با کیفیت در داخل می تواند پاسخی به نیاز متفاوت مصرف کنندگان باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: