جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 مرداد 1394     
«دوران عاشقی» میلیاردی شد

ایسن: اکران عمومی فیلم سینمایی «دوران عاشقی» آخرین ساخته علیرضا رئیسیان با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی و بیتا فرهی حدود دو هفته است که در سینماهای تهران و شهرهای مختلف کشور آغاز شده و در این مدت به فروش یک میلیارد تومانی رسیده است.

نمایش این فیلم در شب‌های گذشته در سینماهای کوروش و آزادی تهران به سانس فوق‌العاده رسید.

«دوران عاشقی» که در سینماهای شهرهای مختلف نیز در حال اکران است در شهرهای بزرگ کشور از جمله مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، تبریز و ... نیز مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته است.

این فیلم در تهران در سینماهای کوروش، آزادی، ملت، زندگانی، فرهنگ، جوان، اریکه ایرانیان، چهارسو و 10 سینمای دیگر پایتخت و همچنین در 70 سینمای کشور اکران می‌شود.

«دوران عاشقی» درام عاشقانه‌ای درباره بحران کمبود ارتباط و نیز درباره معانی و مفاهیم عاشقانه و جهان امروز در زندگی شهری انسان‌هاست که در آن لیلا حاتمی نقش فعال حقوق زنان را بازی می‌کند.

این فیلم در دومین حضور داخلی خود در بخش «سینمای ایران» در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شهر هم به نمایش درآمد و در پنج بخش بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر نقش مکمل مرد و دستاورد فنی و هنری (موسیقی) کاندیدای دریافت جایزه بود که در نهایت فرهاد اصلانی (بازیگر) تندیس ویژه هیأت داوران این جشنواره را از آن خود کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: