جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 مرداد 1394     
انتقال مخازن پسماند خشک به مبداء در منطقه یک

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،رئیس اداره بازیافت منطقه یک گفت: اداره بازیافت منطقه مخازن حمل پسماند خشک را به مبدا (خانه، ادارات و شرکتها) منتقل کرده است.

انتقال مخازن پسماند خشک به مبداء در منطقه یک مهدی جمشیدیان رئیس اداره بازیافت منطقه یک اظهار کرد: میزان مخزن گذاری در شرکت ها، منازل و ادارات بستگی به جمع‌آوری میزان پسماند (ذخیره‌سازی) و زمان جمع‌آوری پسماندها دارد.

وی افزود: این مخازن در ادارات، مراکز آموزشی، منازل، مدارس و شرکتها جاسازی می‌شوند که آموزشگران هر ناحیه کد تعداد آنها 2 نفر در هر ناحیه است به جمع‌آوری پسماندهای خشک می‌پردازند.

 رئیس اداره بازیافت منطقه یک در ادامه گفت: خودروی ملودی و خودروی ادارات در پهنه‌بندی منطقه یک که به شرق و غرب در اداره بازیافت تقسیم می‌شوند به جمع‌آوری پسماند‌های خشک می‌پردازند.

جمشیدیان تصریح کرد: خودرو ادارات به همراه 2 آموزشگر به صورت دائمی به جمع‌آوری پسماند‌های خشک بانک ها و ادارات سطح منطقه بپردازند.

وی در پایان گفت:اندازه مخزن بستگی به متراژ منازل و ساختمان‌های مسکونی دارد که از یک هزاروصد لیتر شروع می‌شود به 240 لیتر می‌رسد از 120 لیتر می‌گذرد و نهایتا به مخزن 80 لیتری ختم می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: