جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 مرداد 1394     
آغاز عملیات اجرایی احداث زیرگذر شرقی- غربی در خیابان های آرش- اسفندیار و نیایش

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، شهرداری منطقه 3 با اشاره به کمبود شریان های شرقی-غربی در سطح منطقه و تراکم ترافیک در اکثر معابر گفت: به همین منظور پروژه احداث زیرگذر طبقاتی در خیابان های آرش و اسفندیار در مسیر شرق به غرب و همچنین غرب به شرق به صورت دوخطه مطالعه و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فخرالدین سلیمانی با تاکید بر نگاه ویژه شهرداری منطقه 3 در حل مشکلات ترافیکی اظهار داشت: کمبود شریان های شرقی- غربی در سطح منطقه، تراکم ترافیک در اکثر معابر سطح منطقه و قطع ارتباط شرق و غرب منطقه توسط بزرگراه شهیدمدرس ما را بر آن داشت تا مجموعه عملیات عمرانی را به منظور تسهیل رفت و آمد شهروندان در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: بر این اساس به منظور احیای کریدور شرقی-غربی مطابق طرح تفصیلی منطقه 3، پروژه احداث زیرگذر طبقاتی در خیابان های آرش و اسفندیار در مسیر شرق به غرب و همچنین غرب به شرق به صورت دوخطه مطالعه گردید و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

شهردار منطقه 3 در پایان با بیان اینکه به منظور کارآیی پروژه مزبور، تغییر جهت حرکتی خیابان ظفر به صورت غرب به شرق، خیابان فریدافشار به صورت شمال به جنوب و خیابان نصیری به صورت شرق به غرب به منظور تسهیل دسترسی به زیرگذر نیز انجام خواهد پذیرفت، گفت: امیدواریم با اجرای پروژه زیرگذر شرقی-غربی در خیابان های آرش-اسفندیار معضل ترافیک در این بخش بهبود یابد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: