جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 مرداد 1394     
نمایشگاه فن بازار، فرآیند تولید علم را به سمت کاربردی تر شدن رهنمون می سازد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، برگزاری دومین نمایشگاه فن بازار تخصصی مدیریت شهری را زمینه ای مناسب برای افزایش تعامل، شناخت متقابل و همکاری میان مجموعه های علمی- پژوهشی و شرکت های دانش بنیان کشور با نهادهای مختلف مدیریت شهری دانست.

مهندس علیرضا جاوید که در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه فن بازار تخصصی مدیریت شهری سخن می گفت، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: توسعه روابط و همکاری های متقابل میان دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان از یک سو و حوزه های مختلف مدیریت شهری از سوی دیگر، نه تنها سبب بهره مندی بیشتر پروژه های شهری از دانش و فناوری روز خواهد شد بلکه فرآیند تولید علم در کشور را بیش از پیش به سمت کاربردی تر شدن رهنمون می کند.

وی با بیان آنکه دومین نمایشگاه فن بازار تخصصی مدیریت شهری در مقایسه با دوره پیشین این رویداد علمی- تجاری، از کمیت و کیفیت بهتر و در عین حال استقبال گسترده تر برخوردار بوده است، یادآور شد: تبدیل تفاهنامه های منعقد شده در این نمایشگاه به قرارداد، نیازمند پیگیری و ایجاد زمینه های عملیاتی مشترک است.

گفتنی است دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری و نمایشگاه فناوری های نوین شهری به همت مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و با رویکرد تشویق و هدایت نوآوری ها، ابتکارات و تکنولوژی های بومی به حیطه های شهری، بستر سازی ارائه پتانسیل های تحقیقاتی و صنعتی و تقویت همکاری بین شهرداری ها، دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان برگزار شد. همزمان با برگزاری آیین اختتامیه این نمایشگاه، فعالیت ها و نحوه تعامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با شرکت های دانش بنیان مورد تقدیر قرار گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: