جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 مرداد 1394     
ظریف با نبیه بری دیدار و گفت‌وگو کرد

فارس: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که در بیروت به سر می‌برد در ادامه دیدارهایش با مقامات لبنانی با نبیه بری رئیس مجلس لبنان در محل اقامت رئیس مجلس لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ظریف که بعدازظهر دیروز (سه‌شنبه) در دومین مرحله از سفرهایش به منطقه راهی بیروت شد شب گذشته با تمام سلام نخست‌وزیر لبنان دیدار و پس از آن نیز با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان ملاقات کرد و به رایزنی پرداخت.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه) با سمیر مقبل وزیر دفاع لبنان دیدار و پس از آن هم با نمایندگان گروه‌های فلسطینی و احزاب لبنانی به گفت‌وگو پرداخت.

وزیر خارجه ایران پس از دیدار با نبیه بری با جبران باسیل همتای لبنانی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و در نشست خبری مشترک به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ خواهد داد و در ضیافت ناهار وزیر خارجه لبنان شرکت می‌کند.

ظریف پس از بیروت راهی دمشق می‌شود و قرار است با بشار اسد رئیس جمهور و ولید المعلم وزیر خارجه سوریه دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

وزیر خارجه ایران پس از دمشق نیز به اسلام‌آباد و دهلی‌نو سفر و با مقامات این کشورها دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران پس از توافق وین در اولین مرحله از سفرهایش به منطقه به قطر، کویت و عراق رفت و با مقامات کشورهایشان به گفت‌‌وگو پرداخت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: