جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 مرداد 1394     
واکنش بهروان به حضور بازیکنان بیمار در لیگ

فارس: رئیس کمیته مسابقات گفت:‌ ما فینال جام حذفی را پس از پایان لیگ برتر برگزار خواهیم کرد.

غلامرضا بهروان پس از مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: مسابقات جام حذفی ابتدا با حضور 64 تیم که از لیگ‌های یک-دو و قهرمان‌های استان‌ها هستند آغاز می‌شود. پس از آن رقابت‌ها با اضافه شدن 16 تیم از لیگ برتر دنبال خواهد شد.

وی در مورد فینال این دوره از مسابقات گفت: ما فینال مسابقات را پس از برگزاری و پایان رقابت‌های لیگ برتر برگزار خواهیم کرد. دو تاریخ برای این بازی مشخص شده است که تاریخ اولمان 30 اردیبهشت‌ماه 95 است و اگر تیم‌های فینالیست در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشند ما فینال را در این تاریخ برگزار می‌کنیم در غیر این صورت قرار است 9 خردادماه بازی فینال برگزار شود. همچنین این دیدار به صورت تک بازی خواهد بود.

بهروان در مورد چگونگی حضور تیم‌های قهرمان استان‌ها گفت:‌ تا کنون یازده استان قهرمانانشان را به ما معرفی کردند و به همین دلیل ما این تعداد را در جدول مسابقات قرار داده شوند و یازده استان دیگر در صورت حضور در جدول میهمان باشند.

رئیس کمیته مسابقات در مورد برگزاری دیدار فینال گفت:‌ اولویت سازمان لیگ در این است که این مسابقه در ورزشگاه خرمشهر برگزار شود اما با توجه به اینکه ورزشگاهی در این شهر وجود ندارد که بتوانیم بازی را در آن برگزار کنیم اگر شرایط فراهم نشد ما ورزشگاه‌های امام رضای مشهد، آزادی تهران، یادگار امام تبریز و فولادشهر اصفهان را در اولویت قرار داده‌ایم. ورزشگاه امام رضا مجموعه‌ای تازه تأسیس و بسیار کامل است که می‌تواند میزبان مسابقات خوبی باشد.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود دو بازیکن خارجی مبتلا به هپاتیت قراردادهایشان در لیگ امضاء شده، گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام اما بهتر است که کمیته پزشکی در اینباره صحبت کند تا آنجا که من می‌دانم تیم‌ها باید پیش از امضای قرارداد با بازیکنانشان از آنها معاینه پزشکی بگیرند اما نمی‌دانم چرا در خصوص این بازیکنان رخ نداده است. طبیعتاً طبق قانون با این مسائل برخورد می‌شود و تبعاتی برای باشگاه و بازیکن وجود خواهد داشت.

بهروان تصریح کرد: تیم‌های لیگ یک و دو باید تا تاریخ 28 مردادماه برای تکمیل پرونده نقل و انتقالات بازیکنانشان به سازمان لیگ مراجعه کنند و مدارک خود را تحویل بدهند. طبیعتاً باشگاه‌هایی که بدهی معوقه خود را تسویه نکنند اجازه حضور در مسابقات نخواهند داشت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: