جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 مرداد 1394     
فاز نخست ارتقا کیفی میدان راه آهن به پایان رسید

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به طرح ارتقاء کیفی میدان راه آهن، گفت: پس از پایان و تکمیل مطالعات طرح ارتقاء کیفی میدان راه آهن، سازمان زیباسازی شهر تهران با برگزیدن برترین طرح پیشنهادی، تمامی مراحل اجرایی ارتقای کیفی جزیره میدان راه آهن در فاز نخست طرح را به پایان رسانده است.

عیسی علیزاده با بیان این مطلب، ادامه داد: در این فاز اجرای طرح کالورت ( نهر) دور جزیره با مشخصات فنی و با نظر مشاور طرح توسط معاونت فنی منطقه 11 اجرا شده است.

وی با اشاره به بهبود روشنایی و تکمیل و پایان تاسیسات مکانیکی میدان، گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران با طراحی، ساخت و نصب مبلمان شهری متناسب با شرایط حاکم در منطقه اقدام به بهبود وضعیت این عناصر شهری کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، در حال حاضر ایستگاه اتوبوس از ضلع جنوبی میدان جابه جا و به خیابان شوش غربی منتقل شده است.

علیزاده درباره ایستگاه تاکسی موجود در جلوی ایستگاه راه آهن نیز گفت: مقدمات جابه جایی ایستگاه تاکسی از پیشخوان ایستگاه راه آهن به انبار توشه راه آهن توسط شرکت راه آهن آماده شده و به زودی به مرحله اجرا می رسد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه هدف از ارتقاء سطح کیفی میادین تهران، ارتقا سطح کیفی فضاهای شهری است، افزود: حذف زواید و بهبود نماها و فضای شهری به منظور ایجاد حظ بصری در شهروندان از اقداماتی است که این سازمان به صورت ویژه به آن پرداخته است و در همین راستا علاوه بر حذف زواید و ساماندهی تابلوهای میدان راه آهن، با همکاری شهرداری منطقه 11 فضای سبز میدان را نیز اصلاح کرده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: