جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 مرداد 1394     
اتمام پروژه روگذر شریعتی شمال به همت شرق در سال جاری

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،شهردار منطقه 3 در تشریح جزئیات مهم ترین پروژه های عمرانی منطقه گفت: پروژه روگذر شریعتی شمال به همت شرق به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های عمرانی از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و امید است تا در سال جاری به بهره برداری برسد.

فخرالدین سلیمانی با اشاره به اجرای پروژه روگذر شریعتی شمال به همت شرق اظهار داشت: با توجه به تداخل حرکت شمال به شرق از شریعتی به پاسداران با حرکت جنوب به شرق از شریعتی به کندروی ضلع شمال همت در تقاطع خیابان شریعتی و همت، پروژه احداث روگذر شریعتی شمال به همت شرق از طریق روگذر دوخطه به طول 315 متر و عرض 9 متر از سال گذشته در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پروژه از اسفند ماه سال 93 در حال اجرا است، افزود: امید است پروژه روگذر شریعتی شمال به همت شرق در سال جاری به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه 3 در ادامه با اشاره به برنامه عملیاتی احداث مسجد امام علی (ع) در محله سید خندان عنوان کرد: در راستای بند 1-2 طرح های موضوعی طرح جامع شهر تهران با موضوع توسعه و ساماندهی مساجد به عنوان کانون محلات و با توجه به فقدان مسجد در محله سیدخندان ، پروژه احداث مسجد امام علی (ع) به آدرس میدان کتابی، خیابان مجتبایی در جوار سرای محله سیدخندان و میدان کتابی به عنوان هسته محله در دستور کار است.

سلیمانی با بیان اینکه ساخت این مسجد در 5 طبقه به زیربنای 1100 متر مربع از مرداد ماه سال 1392 آغاز گردید، تصریح کرد: در حال حاضر، پروژه ساخت مسجد امام علی (ع) در مرحله اتمام عملیات عمرانی است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان مردادماه به بهره برداری خواهد رسید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: