جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 مرداد 1394     
اجرای طرح پلاک به پلاک در محلات غربی پایتخت

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، مدیران و مسئولان شهری منطقه 9 با محوریت کمپین آسمان آبی ، زمین پاک محلات سطح منطقه را بصورت پلاک به پلاک و در مقیاس یک یکم بازدید می کنند تا به نحو مطلوب و به شکل کاملی پروژه خط سفید در سطح محدوده اجرایی شود.

سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه در این خصوص اظهار داشت: در آستانه سال تحصیلی جدید ، اجرای طرح آسمان آبی و زمین پاک با اولویت و جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت تا این طرح بصورت جامع بین شهروندان منطقه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه طرح بازدید جهادی در محلات بصورت پلاک به پلاک انجام می شود نیز گفت: در این طرح منطقه به 9 محله و هر محله به 4 محدوده تقسیم شده و در چهار روز در طول هفته در مقیاس یک یکم از محلات بازدید می شود.

حسینی ادامه داد: مشکلات و موارد احصاء شده از این بازدیدها مستند شده و در دستور کار معاونتها و حوزه ها قرار می گیرد.

وی افزود: سر و سامان دادن به وضعیت کوچه ها در این طرح نیز مد نظر است تا شهروندان در مواقع خاص دچار مشکل نشوند و همواره در مسیر تردد آنان خللی ایجاد نشود.

حسینی اذعان داشت: رفع معضلات و بررسی مشکلات خدمات شهری اعم از نظافت و پاکسازی انهار و پیاده رو ها و توسعه فضای سبز ، مشکلات عمرانی نظیر آسفالت و پیاده روها و دریچه ها ، مشکلات ترافیکی نظیر نصب و نوسازی تابلوها و المان های ترافیکی ، رفع معضلات و کاهش آسیب های اجتماعی و جمع آوری معتادان و افراد آسیب دیده و حمایت از آنان نیز در این طرح گنجانده شده و بصورت جامع بررسی می شود.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: این شهرداری آمادگی دارد تا از این مدل کامل بازدید در اختیار دیگر مناطق و سازمانها قرار دهد تا مشکلات و معضلات موجود در محلات پایتخت به حداقل رسیده و رضایتمندی بیشتر شهروندان تهرانی حاصل شود.

براساس برنامه ریزی ، بازدید از محله استاد معین ناحیه یک در چهار بخش صورت گرفت و 286 مورد در این بازدیدها احصاء شد جهت بررسی و رفع آنها در دستور کار حوزه های ذیربط قرار گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: