جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 مرداد 1394     
مترو از تمام ظرفيت خود براي برگزاري نمايشگاه هاي قرآني و فرهنگي استفاده مي كند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه امروز از نمايشگاه قرآني "گذرگاه نور" در زيرگذر چهار راه وليعصر (عج) بازديد كرد.

محسن نايبي در حاشيه بازديد از اين نمايشگاه گفت: زماني كه زيرگذر وليعصر افتتاح شد گمان بر اين بود كه اين مكان تنها براي رفت و آمد است اما اكنون اين گذرگاه به يك گذرگاه فرهنگي تبديل شده است كه در مقاطع مختلف سال استفاده مطلوبي از آن مي شود.

وي با بيان اينكه هم اكنون نمايشگاه قرآني نور در اين گذرگاه در حال برگزاري است افزود: اين نمايشگاه كه با همکاری اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی مردمی استان تهران و شورای عالی قرآن شهرداری تهران برپا شده با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

نايبي با بيان اينكه نمايشگاه گذرگاه نور در دو بخش نمايشگاهي و فروشگاهي داير شده است خاطر نشان كرد: در بخش نمايشگاهي مواردي چون قرائت قرآن، آموزش و تربيت معلم  و مدرس قرآن ، تست حفظ قرآن و صحت قرائت حمد و سوره ارائه مي شود.

وي در خصوص موارد ارائه شده در بخش فروش اين نمايشگاه گفت: نرم افزارهاي ارزنده اي در اين بخش به مردم ارائه شده و در كنار آن در بحث كتاب به خصوص كتاب هاي رده سني كودكان كار خوبي انجام شده است.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران ادامه داد: در هر صورت براي ما افتخاري است كه به عنوان خدمتگزاران مردم در شركت بهره برداري مترو تهران بتوانيم قرآن و آموزه هاي قرآني را بين مردم بياوريم چرا كه جمعيت زيادي در مترو تردد مي كنند و اين فتح بابي است كه به عنوان يك خادم قرآني بتوانيم كمترين خدمت را به مردم ارائه كنيم.

وي تصريح كرد: استقبال خوب از نمايشگاه گذرگاه نور نشان از علاقه مردم به قرآن است و هرجا ظرفيتي فراهم شود كه بتوانيم در اين سطح و يا سطح هاي بالاتر نمايشگاه قرآني اجرا كنيم قطعا اين كار را انجام خواهيم داد.

گفتني است، نمايشگاه " گذرگاه نور" تا 20 مرداد به كار خود در زيرگذر چهار راه وليعصر (عج) ادامه خواهد داد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: