جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 مرداد 1394     
سخنان یک خاخام صهیونیست

تسنیم: یک خاخام نژادپرست صهیونیست به نام «شموئیل الیاهو» در اظهاراتی نژادپرستانه از صهیونیست ها خواست تا هر فلسطینی که عملیات استشهادی علیه اسرائیلی ها در قدس انجام می دهد، او را دار زده و از درختی به ارتفاع 50 متر آویزان کنند.

به‌گزارش خبرگزاری سما، اظهارات این خاخام صهیونیست در حالی است که شهرک نشینان صهیونیست حدود دو هفته پیش خانه یک شهروند فلسطینی در روستایی در نابلس واقع در کرانه باختری را آتش زدند که در جریان آن «علی دوابشه» کودک شیرخواره این خانواده در اثر شدت سوختگی جان باخت که این حادثه تروریستی با واکنش و محکومیت جامعه جهانی مواجه شد.

رسانه های فلسطینی صبح امروز نیز گزارش دادند پدر این کودک که در بیمارستان تحت درمان بود در اثر شدت جراحت درگذشت و این در حالی است که مادر و فرزند 4 ساله این خانواده نیز همچنان در بیمارستان تحت درمان هستند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند که شهرک نشینان صهیونیست امروز شنبه نیز سعی داشتند منزل یک فلسطینی دیگر در نزدیکی دو شهرک دوما و الطیبه واقع در مجاورت جاده منتهی به شهر اریحا را آتش بزنند که با مداخله به موقع شهروندان فلسطینی این تلاش آنها ناکام ماند.

غسان دغلس مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری در این باره اظهار داشت که تعدادی از شهرک نشینان چند کوکتل مولوتف را به سمت منزل محمود الکعابنه پرتاب کردند اما ساکنان شهرک سریعا اقدام کرده و آتش را مهار کردند.

وی افزود که شهرک نشینان صهیونیست برای آتش زدن خانه های فلسطینیان از مواد اشتعال زای قوی استفاده می کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: