جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 خرداد 1393     
شرط‌جذب‌پذیرفته‌شدگان‌درآزمون‌های‌استخدامی

فارس: محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده مازندران در روستای فراش بهشهر در این شهرستان مبنی بر تعیین تکلیف نیروهای استخدامی، اظهار داشت: در هر استانی که مراحل قانونی برای انجام نیروهای استخدامی انجام شده، اگر استان اعتبار داشته باشد، منع قانونی ندارد و می‌تواند روند استخدام را انجام دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای رفع خسارت‌های سیل تأمین اعتبار شده یا اینکه منتظر برآورد خسارت‌های مالی هستید؟ خاطرنشان کرد: باید از منابع تنخواه کار را آغاز کنیم؛ اگرچه در سال گذشته هم برآوردی برای رفع مشکلات سیل شده، اما این برآورد هزینه باید به‌روزرسانی شود.

معاون نظارت راهبردی رئیس‌جمهور عنوان کرد: البته منتظر این اقدام نمی‌مانیم و الان هر مقدار که لازم باشد برای رفع مشکل، تنخواه اختصاص می‌دهیم و بعد از برآورد خسارت، اعتبارات تکمیلی اعلام می‌شود.

محمدباقر نوبخت روز گذشته (جمعه) از مناطق سیل‌زده مازندران در شهرستان ساری، شهر هولار، روستای مرمت شهرستان ساری، شهرستان میاندرود، بخش گهرباران شهرستان میاندرود و روستای فراش بهشهر بازدید کرد و ساعت‌ها در منطقه فراش بهشهر به منازل اهالی روستا رفت و خسارت‌های سیل را از نزدیک مشاهده کرد و به صحبت‌های مردم سیل‌زده گوش فراداد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: