جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 مرداد 1394     
واکنش خلعتبری به مقایسه‌اش با مسی

تسنیم: محمدرضا خلعتبری ابتدا در خصوص دیدار حساس تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی سختی در پیش داریم و مقابل قهرمان جام حذفی به میدان می‌رویم. قطعاً این دو تیم می‌خواهند قدرت خود را به یکدیگر ثابت کنند. همین موضوع حساسیت‌های مسابقه را بیشتر می‌کند. ذوب‌آهن یکی از بهترین تیم‌های ایران است و ما قطعاً کار ساده‌ای مقابل این تیم در پیش نخواهیم داشت.

وی در مورد نتایج متفاوت این دو تیم در هفته اول اظهار داشت: نتایج هفته اول ربطی به هفته دوم ندارد و ما کاری به شکست ذوب‌آهن مقابل ملوان نداریم. ذوبی‌ها تیم خطرناکی هستند، ولی ما هم قهرمان ایران هستیم و به چیزی جز گرفتن سه امتیاز در دربی فکر نمی‌کنیم. سپاهان در این چند سال شکستی مقابل ذوب‌آهن نداشته و تلاش می‌کنیم تا دوباره در دربی به پیروزی برسیم. سه امتیاز این مسابقه برای ما بسیار مهم است.

خلعتبری در پاسخ به این پرسش که «آیا در دربی اصفهان موفق به گلزنی خواهد شد؟»، گفت: گل زدن در دربی اصفهان برای هر بازیکنی شیرین و لذتبخش است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. با این حال برای من برد سپاهان از همه چیز مهمتر است. من موفقیت تیمی را به موفقیت فردی ترجیح می‌دهم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد مصدومیت قاسم حدادی‌فر دوست صمیمی‌اش، تأکید کرد: قاسم یکی از بهترین و بااخلاق‌ترین فوتبالیست‌های ایران است. او برای تیمش مهره‌ای کلیدی محسوب می‌شود و امیدوارم که هرچه زودتر به شرایط بازی برسد.

وی درمورد درگیری لفظی‌اش با وریا غفوری در دیدار با استقلال خوزستان گفت: من در این مورد صحبت‌هایم را انجام دادم و دیگر دوست ندارم این مسئله ادامه پیدا کند. در حال حاضر هیچ مشکلی با غفوری ندارم و بعد از آن موضوع در تمرینات با یکدیگر صحبت کردیم.

خلعتبری در پایان در واکنش به اظهارات مدیرعامل باشگاه سپاهان که گفته بود خلعتبری از مسی بهتر است، گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم! مدیرعامل باشگاه به من لطف دارد، ولی هیچ‌وقت نمی‌توانم خودم را با مسی کهکشانی مقایسه کنم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: