جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 مرداد 1394     
اجرای طرح هوشمندسازی معابر در منطقه 7

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح هوشمندسازی معابر این منطقه در راستای اجرای کمپین "آسمان آبی، زمین پاک" خبر داد.

امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: در راستاي اجراي کمپين "آسمان آبي، زمين پاک" ساماندهي محورهاي اصلي منطقه با رويکرد ارتقاي فرهنگ ترافيک و نمادسازي خط سفيد در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: در تقاطع های خیابان شهید مطهری_شریعتی، خیابان سهروردی شمالی خیابان کنگاور، خیابان پلیس نرسیده به خیابان اجاره دار، بزرگراه شهید صیاد شیرازی جنوب به شمال سر شایگان، خیابان قدوسی تقاطع گوهری و خیابان شهید مدنی تقاطع بزرگراه امام علی (ع) دوربین ثبت تخلف و زوج و فرد نصب می شود.

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اجرای 90 هزار متر طول خط کشی محوری در معابر منطقه در راستای طرح خط سفید و ترویج فرهنگ رانندگی صحیح، خاطرنشان کرد: 130 مورد همسطح سازی و بهسازی معابر، 5 مورد اصلاح هندسی، اجرای 35 مورد نوشتار، یکهزار و 700 متر مربع هاشور ، خط کشی 20 ایستگاه اتوبوس و تاکسی، نصب 45 پل عابر همسطح بروی انهار و اجرای 6 مورد هوشمندسازی معابر از جمله اقداماتی است که تاکنون در راستای اجرای طرح خط سفید انجام شده است.

وی ارتقاي انضباط ترافيکي واصلاح رفتارهاي ترافيکي را از اهداف اين طرح عنوان کرد و افزود:  پس از آماده سازي و بسترسازي لازم و برگزاري کارگاه هاي آموزشي ، هم اکنون شهروندان اين منطقه از پايتخت با مباحث کمپين آشنا شده اند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 اذعان داشت: خطوط سفيد عابر پياده بعنوان گذري ايمن ، نمادي از احترام و انضباط متقابل شهروندان به يکديگر محسوب مي شود و رعايت اين نکته در کاهش بسياري از حوادث ترافيکي و تلفات ناشي از آن اثر گذار است و خوشبختانه شهروندان منطقه اين موضوع را به خوبي درک کرده اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: