جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 مرداد 1394     
از اجرای طرج جهادی کاهش آلودگی تا افتتاح بوستان

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،اجرای طرج جهادی کاهش آلودگی در سطح منطقه و افتتاح بوستان در محله‌های فاقد سرانه‌های فضای سبز از اقدامات شهرداری های مناطق است که می توانید بخوانید.

از اجرای طرج جهادی کاهش آلودگی تا افتتاح بوستان حسین گنابادی، مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 7 با بیان حفظ و بهداشت فردی و اجتماعی در سطح شهر، اظهار کرد: طرح ویژه و ضربتی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در خیابان‌های منطقه اجرا می‌شود.

گنابادی افزود: این طرح با هدف افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و ارتقای سطح رضایت‌مندی شهروندان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رعایت نکردن بهداشت عمومی، ریختن زباله در کنار انهار و غیره از عوامل اصلی افزایش موش در سطح شهر است، گفت: اگر شهروندان محیط مناسبی را برای رشد آنها فراهم نکنند با توجه به عمر کوتاه موش‌ها می‌توان جلوی ازدیاد آنها را در سطح شهر گرفت.

رییس اداره ساماندهی تصریح کرد: در راستای کنترل جمعیت و مبارزه با جانوران مضر شهری اکیپ جهادی اداره ساماندهی اقداماتی از قبیل اطلاع‌رسانی و آمادگی قبل از عملیات، شناسایی منافذ آلوده و طعمه‌گذاری منافذ ورودی و خروجی موش، غیرفعال کردن منافذ و انسداد با مصالح مقاوم و لانه‌کوبی منافذ غیرفعال از اقدامات در حال اجراست.

وی در ادامه گفت: همچنین آموزش حضوری و توزیع بروشور و کتابچه آموزشی کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری، نصب بنرها و تابلوها برای اطلاع‌رسانی به شهروندان انجام می‌شود.

افتتاح بوستان در محله‌های فاقد سرانه‌های فضای سبز

یحی رنجبران شهردار ناحیه 7 شهرداری منطقه 20 در گفتگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانبا اشاره به افزایش سرانه‌های ورزشی در نواحی جنوب تهران  ، اظهار کرد: ناحیه 7 با دارا بودن بیش از 41 هزار نفر جمعیت یکی از نواحی منطقه 20 است که نیاز به افزایش سرانه‌های ورزشی دارد.

وی افزود: به جهت ایجاد ساختارهای فرهنگی و ورزشی در محله‌های محروم، محله غنی‌آباد نیز دارای بوستان ورزش می‌شود.

رنجبران با بیان اینکه محله غنی‌آباد با جهت 3700 نفری، فاقد بوستان و امکانات ورزش بود، ادامه داد: بر همین اساس بوستان با نام شهدای غنی‌آباد تا اواخر شهریور سال جاری در محله افتتاح خواهد شد.

وی مساحت این بوستان 4 هزار متر عنوان کرد و افزود: روش‌سازی این بوستان انجام و ابزارهای بازی کودکان ، وسایل ورزشی بزرگسالان و همچنین مبلمان شهری آن، نصب گردیده است.

رنجبران با بیان اینکه به دلایل دما بالای هوا، در حال حاضر نمی توان در بوستان اقدام به کاشت نهال‌ کرد، ادامه داد: با کاهش دما در چند روز آینده، گونه مناسب با شرایط آب و هوایی منطقه که شامل اقاقیا، کاج رونده، سرو و همچنین گل‌های رز و نسترن می‌شود، کاشته خواهند شد.

وی در پایان هزینه مساحت این بوستان را 5 میلیارد ریال عنوان کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: