جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 خرداد 1393     
آماده‌باش اکیپ‌های جلوگیری تردد کامیون‌های پسماندهای ساختمانی در جنوب غرب پایتخت

به گزارش شهرداری نیوز، معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از آماده‌باش اکیپ ‌های جلوگیری از تردد کامیون‌های پسماندهای ساختمانی در معابر و محورهای اصلی این منطقه خبر داد.

امیرحسین عساری، معاون امور شهری و فضای سبز ، گفت: اجرای طرح استقرار اکیپ‌های جمع آوری و جلوگیری از تردد کامیون‌های پسماندهای ساختمانی، خاک و نخاله در معابر و محورهای اصلی منطقه 18 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح از نیمه دوم خردادماه آغاز و تا پایان سال 93 در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

عساری اظهار داشت: در این طرح اکیپ های جلوگیری از تردد کامیون های پسماندهای ساختمانی، خاک و نخاله در معابر، محورهای اصلی و محلات 16 گانه منطقه 18 در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آماده باش و استقرار اکیپ های جلوگیری از تردد کامیون های پسماندهای ساختمانی، خاک و نخاله در معابر، محورهای اصلی و محلات 16 گانه منطقه 18، پیشگیری از آلاینده های زیست محیطی، جلوگیری از فعالیت شرکت های شن و ماسه و تردد وسائط نقلیه سنگین معابر و محورهای منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.

عساری خاطرنشان کرد: جمع آوری خاک و نخاله حاشیه یک هکتاری جنگلکاری شده بلوار شهید مهتدی، آموزش چهره به چهره بازیافت در مجتمع های مسکونی محلات 16 گانه منطقه 18 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: