جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 خرداد 1393     
لباس فرم از برنامه‌های آینده تاکسیرانی

به گزارش شهرداری نیوز، مهدی اسماعیل بیگی گفت: لباس فرم برای تاکسیرانان در دستور کار است ولی محدوده فعالیت آنها یکی از مشکلات کار ماست.

مهدی اسماعیل بیگی، معاون نظارت بر خدمات تاکسیرانی شهر تهران گفت: مشکلات در تاکسیرانی کم نیست و به مثنوی هفتاد من کاغذ منتهی است ولی ما درصد هستیم که این مشکلات را با برنامه های جدید کم کنیم و زمینه مساعد شدن برنامه ها را در جهت مکانیزه شدن پیش برویم.

وی در خصوص ایجاد یک مسیر ویژه برای خطوط تاکسیرانی افزودBRT: یک خط کاملا متفاوت است و شرایط آن مجاز است ولی امکان آن نیست که برای تاکسی مسیر ویژه‌ای تعیین کرد و خطوط خاص مانند خطوط تاکسیرانی و نک پیگیری شده تا از بزرگراه کردستان تا ونک خط ویژه تاکسی ایجاد شود و چند خط خاص دیگر مانند آن را خواهیم داشت ولی این مقدور نیست که بتوان خط خاصی برایش در نظر گرفت.

معاون نظارت بر خدمات تاکسیرانی شهر تهران در ادماه به آموزش تاکسیرانان اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر بحث مدرک دانشگاهی که به تازگی راه اندازی شده و در زمینه فنی خودرو، ترافیکی و رفتاری و در خورد تاکسیرانان برای آنها در مراکز مجاز واقع در جلال آل احمد نیز آموزش کافی به تاکسیرانان داده خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: