جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 مرداد 1394     
هزینه بالای احداث بخش شمالی بزرگراه صیاد شیرازی

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیسیون حمل و نقل، عمران شورای شهر تهران درمورد روند احداث بخش شمالی بزرگراه صیاد شیرازی توضیحاتی را ارائه کرد.

احمد دنیامالی در مورد پروژه امتداد بخش شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و معارضین اجرای این طرح گفت: طرح امتداد بخش شمالی اتوبان شهید صیاد شیرازی درگذشته در شورای شهر مصوب شده؛ اما تملک و هزینه بالای ادامه طرح موجب متوقف شدن موقتی این امتداد شد.

وی در مورد هزینه بالای تملک املاک معارض در بخش شمالی گفت: در پروژه‌هایی که مجبور به مداخله در بافت مسکونی و یا اداری هستیم چنین مشکلاتی ایجاد می‌شود که اجتناب ناپذیر است چرا که وقتی شهر قبل از آماده سازی معابر و خیابان‌ها بارگذاری شده و دارای جمعیت زیاد است. مجبور به ایجاد معبر و خیابان می شویم و باید در بافت شهر مداخله کنیم.

دنیامالی با بیان اینکه باید طراحی شهرها قبل از بارگذاری انجام شود، خاطرنشان کرد: درغیر این صورت باید پس از توسعه شهرها با هزینه‌های چند برابری املاک را تملک کرد و نسبت به ساخت معابر اقدام کنیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران با اشاره به هزینه بالای امتداد این بزرگراه تصریح کرد: نمی‌توان مسیر پروژه را تغییر داد و باید شرایطی فراهم شود که بتوان با هزینه کمتری، سیر ساخت پروژه را ادامه داد.

به گفته دنیامالی نمی‌توان مسیر پروژه را بدون در نظر گرفتن شرایط هندسی تغییر داد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: