جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 مرداد 1394     
کمپین آسمان آبی- زمین پاک علمی شد

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،دبیر همایش علمی آسمان آبی–زمین پاک از برگزاری همایش با رویکرد علمی – ترویجی برای تولید ادبیات علمی پیرامون محتوای این کمپین خبر داد.

کمپین آسمان آبی- زمین پاک علمی شدغلامرضا کریمی در همایش علمی آسمان آبی –زمین پاک در خصوص این همایش گفت: از آنجا که امروزه تعامل بین مدیریت شهری و مراکز دانشگاهی و علمی جزو جدایی‌ناپذیر مدیریت شهری هستند، لذا در خصوص پیشبرد بهتر طرح های خط سفید تفکیک پسماند از مبدا و اخلاق و رفتار شهروندی این همایش شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 150 مقاله در همایش آسمان آبی –زمین پاک مشارکت داشته اند افزود: از گروه های مختلف دانشگاهی و اجرایی 41 مقاله در حوزه ترافیک،18 مقاله در حوزه اخلاق و رفتار شهروندی و 21 مقاله در حوزه پسماند مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت 21 مقاله برتر گزینش شد.

وی در پایان تصریح کرد: در همایش علمی آسمان آبی –زمین پاک ضمن ارائه مقالات برگزیده ایده های اصلی از مقاله‌ها در قالب پوستر به تصویر در می‌آیند و چکیده مقالات و همچنین متون اصلی منتشر می شود تا مدیریت شهری و مجامع علمی بتواند از آن‌ها استفاده کنند.

شایان به ذکر است؛ همایش علمی آسمان آبی–زمین پاک 14 مرداد امسال در سالن ایوان شمس برگزار می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: