جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 مرداد 1394     
بزرگراه حکیم غرب قبل از سال تحصیلی جدید زیر بار ترافیک می رود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 22 با اشاره به رفع 30 هکتار از معارضین بزرگراه حکیم غرب طی یک ماه گفت: این پروژه تاکنون پیشرفت خوبی داشته است و به نظر می آید این بخش از بزرگراه قبل از سال تحصیلی جدید زیر بار ترافیک می رود اما زمان دقیق آن باید توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران اعلام شود.

قاسم مولایی با اعلام این خبر افزود: پروژه حکیم ازجمله پروژه هایی است که در حوزه معاونت فنی و عمران شهرداری تهران تعریف شده است و منطقه 22 به عنوان همکار با متولیان این طرح مشارکت می کند.

وی با اشاره به مختصات جغرافیایی پروژه حکیم غرب اظهار داشت: پروژه مذکور از کاروانسرای سنگی 1 واقع در منطه 21 به منطقه 22 وصل می شود و حکیم غرب را به حکیم شرق ارتباط می دهد. در حال حاضر نیز در سه راه دهکده پیمانکار تجهیز کارگاه کرده است تا در آن مکان پل ارتباطی برقرار شود.

شهردار منطقه 22 ادامه داد: به عبارت دیگر، پروژه بزرگراه حکیم غرب از انتهای حکیم غرب و کاروانسرای سنگی 1 و 2 در منتهی علیه شمال غربی تهران آغاز می شود و تا میدان رسالت ادامه پیدا می کند.

مولایی همچنین از رفع 30 هکتار از معارضین این پروژه خبر داد و گفت: ما حدود 30 هکتار از معارضین نهادهای نظامی، دولتی، دانشگاهی و بخش خصوصی را به لطف الهی طی یک ماه آزادسازی کردیم و در اختیار پیمانکار گذاشتیم تا پروژه به سرعت دنبال شود.

وی در پایان با تاکید بر اثرات بهره برداری از بزرگراه حکیم غرب تصریح کرد: این پروژه عظیم بر کاهش بار ترافیکی اتوبان های شهید خرازی، شهید همت و خیابان های اطراف تاثیر می گذارد و نقش قابل توجهی را در شبکه بزرگراهی پایتخت ایفا می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: