جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 مرداد 1394     
عدم رعایت موارد ایمنی در پارک خودرو حادثه آفرید

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،عدم رعایت موارد ایمنی به هنگام پارک خودروی خاور ایسوزو حادثه آفرید و باعث شد خاور مربوطه با ۵ وسیله پارک شده در کنار خیابان برخورد کرده و درنهایت بعد از برخورد با دیوار یک منزل مسکونی متوقف شود.

سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، با اعلام این خبر اظهار داشت: در ساعت 4 صبح امروز ـ 9 مردادماه ـ یک دستگاه کامیون خاور ایسوزو با 5 وسیله نقلیه پارک شده در خیابان برخورد و تصادف می‌کند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: این کامیون که متعلق به خدمات شهری بود، در خیابان شاهد بعد از میدان دانشگاه آزاد منطقه 5 در سمت شمال به جنوب پارک شده بود که به علت عدم رعایت موارد ایمنی در پارک خودرو، این وسیله خلاص شده و با 5 وسیله دیگر که در خیابان پارک کرده بودند تصادف می‌کند.

سرهنگ مرادی این 5 خودرو را اعم از دو پراید، یک دستگاه مینی‌بوس، خودروی 206 و نیسان معرفی کرد و گفت: خودروی خاور بعد از برخورد با این 5 وسیله با دیوار منزل مسکونی برخورد کرده و درنهایت متوقف می‌شود.

این مقام ارشد راهور با ذکر این مطلب که این تصادف خسارت‌های زیادی به وجود آورده، علت تصادف را بی‌مبالاتی از سوی راننده خاور به علت عدم رعایت موارد ایمنی به هنگام پارک عنوان و خاطرنشان کرد: به کلیه رانندگان توصیه می‌کنیم که به هنگام پارک وسیله نقلیه خویش کلیه موارد ایمنی را لحاظ کرده تا موردی به وجود نیاید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: