جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 9 مرداد 1394     
سقوط شهاب‌سنگ در نظرآباد تایید نشد

 
1    

 

 حجت‌الله صادقی فرماندار شهرستان نظرآباد، در کرج، با تاکید بر اینکه وقوع حادثه برخورد شهاب‌سنگ در استان البرز هنوز تایید نشده است، اظهار داشت: شهاب‌سنگ یا هر حادثه این‌چنینی در صورتی‌ که در منطقه‌ای مسکونی یا روستا اتفاق بیفتد، بهتر قابل مشاهده و شناسایی است.

وی افزود: ممکن است در زمان سقوط این اشیاء تصور شود در نزدیکی ما سقوط کرده، در حالی که این‌گونه نیست و از دیشب نیز تماس‌هایی در این خصوص گرفته شده است.

فرماندار شهرستان نظرآباد با بیان اینکه بررسی‌های زیادی از تاکنون در این زمینه انجام شده است، گفت:‌ سکونتگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفته که مشخص شد چنین امری در این مناطق اتفاق نیفتاده است.

وی با تاکید بر اینکه صدها کیلومتر بیابان در استان البرز وجود دارد و این امر سبب می‌شود محل دقیق سقوط شهاب‌سنگ مشخص نشود، تصریح کرد: اگر به فرض چنین امری در استان اتفاق افتاده باشد، در غرب استان البرز مشاهده شده که مکان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

صادقی خاطرنشان کرد: گفته شد ممکن است در شهرستان اشتهارد این برخورد اتفاق افتاده باشد که در مباحث انجام شده با فرماندار اشتهارد نیز مشخص شد که چنین موضوعی نیست و بر این اساس گفته می‌شود ممکن است در بیابان‌های بوئین‌زهرا و کویر آبیک باشد.

وی اظهار داشت: چنینی حادثه‌ای مورد تایید بنده نیست و این درحالی است که نیروی انتظامی نیز اذعان داشته چنین موضوعی در شهرستان نظرآباد اتفاق نیفتاده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: