جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 6 مرداد 1394     
کاهش 45 درصدی تخلفات رانندگی در منطقه 15

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 از کاهش 45 درصدی تخلفات رانندگی در منطقه در راستای اجرای طرح نمادسازی خط سفید خبر داد.

سیدجلال حسینی با اشاره به تاثیر مثبت طرح نمادسازی خط سفید در رفتار ترافیکی شهروندان گفت: مهیا شدن زیرساختهای شهری شامل اجرای خط کشی، هوشمندسازی، نظم بخشی تابلوها و علائم شهری و ... در کنار ارائه آموزشهای لازم در زمینه طرح آسمان آبی زمین پاک به ویژه با محوریت خط سفید و انضباط ترافیکی منجر به نتایج خوبی در زمینه کاهش تخلفات رانندگی و تصادفات فوتی در منطقه شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک در ادامه با اشاره به اینکه در مقایسه با مهرماه 92 تا خرداد 93 و مقایسه مهر 93 تا خرداد 94 میزان تاثیرگذاری در مجموع 35 در صد کاهش یافته است افزود: دراین راستا بیش از 46 درصد تصادفات فوتی، 45درصد تخلفات رانندگی و بیش از 12 درصد تصادفات جرحی کاهش داشته است.

به گفته وی برگزاری کلاسهای مختلف ویژه شهروندان در مدارس و سراهای محلات، توزیع بروشور و همچنین برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه رانندگان از جمله اقداماتی بوده که با هدف فرهنگسازی و با موضوع طرح نماد سازی خط سفید اجرا شده است.

حسینی در پایان یادآور شد: مشارکت و همکاری شهروندان نقش بسیار موثری در موفقیت این طرح خواهد داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: