جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 خرداد 1393     
شهرداری به آسیب دیدگان طوفان تهران خدمات بهداشتی،درمانی ارائه می دهد

به گزارش شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: به دستور شهردار تهران شرکت شهر سالم ماموریت دارد آسیب دیدگان طوفان روز گذشته را شناسایی کرده و تحت حمایت بهداشتی و درمانی قرار دهد.

 دکتر حسن علی غفاری بیان کرد: بنا به دستور شهردار تهران تمامی افراد آسیب دیده در حادثه تند باد روز گذشته مورد شناسایی قرار گرفته اند .

وی با بیان اینکه آمار متفاوتی از آسیب دیدگان حادثه تندباد ارایه شده است، گفت: تیم های خدماتی شرکت شهر سالم با هماهنگی اورژانس تهران در حال شناسایی آسیب دیدگان هستند. اکنون آمار دقیقی از آسیب دیدگان وجود ندارد اما تا عصر این آمار تکمیل و ارایه می شود .

به گفته وی تعداد کثیری از آسیب دیدگان از طریق اورژانس به مراکز درمانی و بیمارستان های دولتی منتقل شده اند، این در حالیست که تعدادی نیز به بیمارستان های خصوصی منتقل شده اند .

مدیرعامل شرکت شهرسالم تصریح کرد: تمامی آسیب دیدگان مورد حمایت های بهداشتی و درمانی شرکت شهر سالم شهرداری تهران قرار خواهند گرفت .

غفاری در ادامه به شهروندان توصیه کرد، در صورت وقوع تندبادی دیگر در شهر از تردد در مکان های شلوغ ، کنار درختان و میله های پرچم خودداری کنند. همچنین در مامنی ایمن که سرپناهی محکم داشته باشد، پناه گیرند .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: