جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 مرداد 1394     
رئال مادرید باعلی‌بابا شریک شد

 

تسنیم: تیم فوتبال رئال مادرید با عقد یک قرارداد همکاری تجاری با شرکت چینی «علی‌بابا» جایگاه خود را در بازار شرق و جنوب شرق آسیا بیش از پیش تقویت کرد.

پرافتخارترین تیم اسپانیا که اخیراً برای برگزاری اردوی پیش‌فصل خود سفری به خاور دور داشته، از این سفر برای گسترش منابع درآمدش نیز بهره برده است. کهکشانی‌ها با شرکت بازرگانی الکترونیک علی‌بابا به عنوان شریک تجاری جدید خود قرارداد همکاری امضای کرده‌اند که براساس آن شرکت چینی یادشده اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات باشگاه رئال مادرید خواهد کرد.

بر طبق این قرارداد که فلورنتینو پرس، رئیس کهکشانی‌ها و جف ژانگ، رئیس شرکت علی‌بابا پای آن را امضا کردند، رئالی‌ها امیدوار هستند که از محل فروش محصولات‌شان در بازار چین، بیش از 600 میلیون مصرف کننده جدید پیدا کنند، به خصوص که میزان خرید‌های اینترنتی در چین در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

فلورنتینو پرس در این خصوص اظهار داشت: فروش آنلاین محصولات رئال مادرید اینجا در چین اقدامی فوق‌العاده است و من صمیمانه از مسئولان شرکت علی‌بابا تشکر می‌کنم. این قرارداد همکاری به ما اجازه می‌دهد که از طریق اینترنت، در چین بیش از 600 میلیون نفر به مشتریان خود اضافه کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: