جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مرداد 1394     
شروع جشنواره تابستانه برج میلاد

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا شریفی با اعلام این خبر افزود: استقبال شهروندان از جشنواره رمضانی شهر خدا بسیار خارج از انتظار بود و برهمین اساس تصمیم گرفته شد که جشنواره تابستانه برج میلاد تهران با شکل و شمایلی متفاوت از جشنواره شهر خدا و در قالب 5 شهر از 7 مرداد ماه تا 10 مهرماه برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های جشنواره تابستانه برج میلاد تهران خانواده محور بوده است، ادامه داد: جشنواره تابستانه در قالب 5 شهر نشاط، شهر بانو، شهر علم، شهر هنر و شهر عاشقی برگزار می شود. نخستین جشنواره مربوط به برپایی شهر نشاط است که با رویکرد اوقات فراغت و غنی کردن برنامه های تابستانه خانواده ها از تاریخ هفتم تا 16 مرداد ماه برگزار می شود.

 

به گفته شریفی، جشنواره شهر نشاط با محوریت کودکان و نوجوانان و ایجاد فضای سرگرمی، نشاط و بازی برای این گروه سنی در کنار خانواده ها در برج میلاد تهران برگزار می شود.

 

مدیرعامل برج میلاد تهران در ادامه به برپایی جشنواره تابستانه شهر بانو اشاره کرد و گفت: این جشنواره نیز با محوریت موضوع زنان و توانمندی های آنها از 21 تا 30 مرداد برگزار می شود. برپایی کارگاه های آموزشی، مشاوره، مشاوره ازدواج، برپایی جشن روز دختر و برپایی غرفه ورود آقایان ممنوع و ... از جمله بخش های این شهر است.

 

شریفی همچنین به جشنواره شهرعلم اشاره کرد و توضیح داد: این جشنواره با رویکرد مباحث علمی و همزمان با میلاد با سعادت امام هشتم (ع) به عنوان عالم آل محمد (ص) از 4 تا 13 شهریور برگزار می شود. در این شهر شهروندان می توانند با مباحث علمی در قالب کارگاه‌های آموزشی، آزمایش های علمی به روز و جذاب برای عموم مردم، برپایی نمایشگاه عکس با رویکرد خطای چشم و ... آشنا شوند.

 

مدیرعامل برج میلاد تهران در بخش دیگری از صحبت های خود از برپایی جشنواره شهر هنر خبر داد و گفت:این جشنواره نیز با رویکرد توجه به هفت هنر، برپایی جشن روز ملی سینما، برپایی نمایشگاه های مختلف هنرهای نمایشی و تجسمی از 18 تا 27 شهریور برگزار خواهد شد. در این بخش همچنین ویژه برنامه هنر هشتم (روابط عمومی) در قالب برپایی کارگاه های آموزش خبرنگاری برگزار می شود و به شرکت کنندگان کارت خبرنگاری افتخاری برج میلاد تهران اهدا خواهد شد.

 

شهر عاشقی آخرین شهر از جشنواره تابستانه برج میلاد تهران است که شریفی به آن اشاره کرد و افزود:شهر عاشقی همزمان با دهه ولایت، هفته دفاع مقدس و هفته گردشگری از 1 تا 10 مهرماه برگزار می شود که در این شهر ویژه برنامه های شاد و جنگ های شادی برای شهروندان برگزار می شود. ضمن آنکه عموم مردم می توانند از خدمات ویژه گردشگری در این هفته با مراجعه به شهر عاشقی برخوردار شوند.

 

مدیرعامل برج میلاد تهران ضمن دعوت از عموم شهروندان اعلام کرد: شرکت در تمامی برنامه های جشنواره تابستانه برج میلاد تهران که بالغ بر 200 عنوان برنامه است برای عموم شهروندان رایگان بوده و پایتخت نشینان می توانند از ساعت 18 تا 23 به برج میلاد تهران مراجعه کنند.

 

وی در پایان عنوان کرد: علاوه بر این 200 عنوان برنامه، شهروندان پایتخت همچنین می توانند از سایر برنامه های برج میلاد تهران همچون برنامه روز سینمای برج، بازدید از طبقات مختلف ، دلفیناریوم، سینمای شش بعدی، لیزریوم و ... بازدید داشته باشند و از فضاهای مختلف فرهنگی و اجتماعی برج میلاد تهران استفاده کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: