جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 مرداد 1394     
درمان موفقیت آمیزاگزماباداروی آرتریت

مهر: براساس مطالعه جدید، مشخص شد که توفاسیتینیب سیترات که دارویی برای درمان بیماری آرتریت است می تواند منجر به درمان استاندارد بیماری های پوستی شود که هیچ درمان هدفمندی برای آن ها وجود ندارد.

اگزما یک بیماری مزمن پوستی است که می تواند تاثیراتی منفی بر خواب و کیفیت زندگی داشته باشد. این بیماری باعث خارش شدید شده و سبب می شود مناطق آسیب دیده قرمز و ضخیم شوند.
اگزما معمولا در طول دوران نوزادی آغاز می شود و تا کودکی ادامه می یابد. در برخی مردم این بیماری با افزایش سن از بین می رود ولی در برخی دیگر تا بزرگسالی هم ادامه می یابد.

درمان های استاندارد، مانند کرم های استروئید و داروهای خوراکی، اغلب منجر به بهبود علائم در بیماران مبتلا به اگزمای متوسط ​​تا شدید نمی شوند.

محققان دانشکده پزشکی ییل در مجله آکادمی درماتولوژی آمریکا چگونگی تاثیر مثبت داروی مخصوص آرتریت روماتوئید به نام توفاسیتینیب سیترات را بر درمان ۶ بیمار مبتلا به اگزمای متوسط تا شدید را توضیح دادند.

در طول درمان، در کل این افراد -که بیماری آنها با روش های مرسوم بهبود نیافته بود- کاهش قابل توجهی از خارش گزارش شد. همچنین قرمزی و ضخیم شدن پوست در این افراد کاهش یافته و کیفیت خوابشان نیز بهتر شد.

داروی توفاسیتینیب سیترات ترشح آنزیم هایی به نام جانوس کیناز را مسدود می کند که باعث التهاب در بیماری آرتریت روماتوئید می شوند.

آرتریت روماتوئید یک اختلال خود ایمنی مزمن است که بر پوشش مفاصل تاثیر می گذارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: