جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 مرداد 1394     
واکنش عجیب مدیر تراکتوربه طلبکاران

مهر: سعید آلوسی که فصل پیش به عنوان مربی بدنساز در تیم تراکتورسازی تبریز فعالیت می‌کرد، هفته پیش و پس از درخواست‌های متعدد، مجبور شد برای دریافت طلب بیش از ۱۰۰ میلیونی خود، از این باشگاه تبریزی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

آلوسی با بیان این خبر اظهار کرد: به خاطر احترامی که برای هواداران تراکتورسازی قائل هستم، ابتدا نمی‌خواستم از این باشگاه برای دریافت طلبم شکایت کنم اما برخورد بد مدیرمالی این باشگاه باعث شد تا برای احقاق حقم به کمیته انضباطی رفته و بصورت رسمی از این باشگاه شکایت کنم.

وی در ادامه افزود: بعد از دو هفته پیگیری موفق شدم با مدیرمالی باشگاه تراکتورسازی صحبت کنم اما ایشان نه تنها قدم مثبتی برای حل مشکلم برنداشت بلکه با برخوردی غیر محترمانه به بنده اعلام کرد نامت به فهرست دیگر طلبکاران باشگاه اضافه می‌شود.

مربی بدنساز پیشین تیم تراکتورسازی تبریز همچنین تاکید کرد: بنده از آقای حسن‌زاده و مسئولان فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی جدی به این مشکلات هستم. وقتی باشگاهی نگرانی و استرس بابت کسر امتیاز و یا حضور نداشتن در لیگ برتر به خاطر بدهی زیادش نداشته باشد، مدیران آن هم اینگونه با طلبکاران برخورد می‌کنند.

آلوسی در پایان گفت: وقتی فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی برخورد قاطعی با باشگاه‌های بدهکار انجام دهند، حداقل آنها تعهد جدیدی ایجاد نکرده تا به بدهی‌ها قبلی باشگاه اضافه شود. مطمئنا اگر باشگاه‌ها ابتدا ملزم به پرداخت بدهی‌ها گذشته شده و پس از آن مجوز لازم برای عقد قرارداد جدید را دریافت کنند، دیگر این مشکلات پیش نخواهد آمد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: