جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 مرداد 1394     
تاکسیرانان شمال تهران سفیران پیشتاز خط سفید

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، در راستای کمپین آسمان آبی ،زمین پاک ، کارگاههای آموزشی ویژه رانندگان تاکسی به عنوان سفیران پیشتاز خط سفید در منطقه 3 تهران آغاز شد.

علی فغانی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه خاطرنشان کرد: کاهش ترافیک و اصلاح رفتار و فرهنگ ترافیکی شهروندان از اولویت های اصلی مدیریت شهری تهران در مقطع کنونی است و در این میان از آنجا که ناوگان تاکسیرانی شهر تهران سهم عمده ای در حمل و نقل شهری و ایجاد رفتار پایدار ترافیکی مبتنی بر فرهنگ صحیح حمل و نقل شهری خواهد داشت آموزش رانندگان تاکسی در اولویت قرار دارد .

وی با اشاره به اینکه در علم ترافیک از خط سفید به عنوان زبان هدایت و راهنمای خاموش رانندگان سخن به میان آمده است و حفظ حریم این خطوط نقش به سزایی در ساماندهی ترافیک شهری دارد و این موضوع به عنوان رویکرد اصلی مدیریت شهری در جهت ارتقای فرهنگ ترافیکی پایتخت برگزیده شده است افزود: آشنایی مقدماتی با خط سفید ، بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بر اجرای طرح ،ارتباط موثر با مسافرین و آموزش طرح توسط رانندگان شناسایی از مهمترین سرفصل های آموزشی این کارگاههای آموزشی است .

شایان ذکر است این کارگاههای آموزشی با حضور بیش از 3600 نفر از تاکسیرانان در قالب 122 کلاس از روز شنبه سوم مرداد ماه آغاز و به مدت 19 روز برپا می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: