جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 خرداد 1393     
ایستگاه های مترو مامن پایتخت نشینان در تند باد روز گذشته

به گزارش شهرداری نیوز، معاون شهردار تهران با اشاره به احتمال وقوع تندباد مجدد در پایتخت گفت: به دنبال وقوع طوفان روز گذشته ایستگاه های مترو مامن امنی برای پایتخت نشینان در تند باد عصر دوشنبه بودند.

  سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه مدیریت شهری و سازمان حمل و نقل ترافیک در آماده باش کامل در صورت وقوع تند باد در شهر تهران است، گفت: به دنبال وقوع طوفان عصر روز گذشته ایستگاه های مترو مامن امنی برای پناه شهروندان شد. به طوری که در ایستگاه های پر تردد شهر اعم از ایستگاه های منتهی به بازار و مراکز خرید، افزایش 20 درصدی حضور مسافران را شاهد بودیم .

وی با بیان اینکه ایستگاه های مترو علاوه بر خدمات روزانه جابه جایی مسافران، در مواقع حساس و بحرانی مانند یک پدافند عامل عمل می کند، تصریح کرد: 80ایستگاه متروی شهر تهران روز گذشته امن ترین محل برای تردد و حتی توقف مسافران بودند.

معاون شهردار تهران با تاکید بر نظارت کامل مرکز کنترل ترافیک بر شبکه معابر پایتخت گفت: تهران از اولین ساعات بروز تند باد با دوربین های نظارت تصویری نظاره می شد، به طوری که اولین اطلاع رسانی ها از وقوع تند باد در شهر تهران به راهور ، اورژانس ، اتش نشانی و مدیریت بحران از طریق مرکز کنترل ترافیک شهر تهران صورت گرفته است .

به گفته تشکری هاشمی با استفاده از دوربین های نظارت تصویری در هر نقطه از شهر که شکستگی درخت و یا سد معبری اتفاق بیفتد به عوامل امدادی اطلاع رسانی خواهد شد .

وی تاکید کرد: مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با پایش لحظه به لحظه سطح شهر از طریق دوربین های نظارت تصویری، شبکه معابر پایتخت را تحت کنترل کامل داشته و اخبار سطح شهر را به صورت لحظه ای از طریق استودیو صدای شهر به اطلاع شهروندان می رساند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: