جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 مرداد 1394     
صندلی های اتوبوس های برقی آمریکای شمالی به روز شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، داخل ناوگان اتوبوس های برقی بازسازی شده دوست دار محیط زیست جدید IndyGo به صندلی های Kiel IDEO مجهز شده که راحتی ارگونومیک و حداکثر فضای قرارگیری پا را برای مسافران فراهم می آورد.

بهره گیری از این صندلی ها مزیت مهمی برای این ناوگان برقی به شمار می رود که با یک بار شارژ مسافتی 140 مایلی را طی کرده و در هر مایل 65 سنت صرفه جویی می کنند.

Kiel که تامین کننده صندلی های ناوگان های حمل و نقل در سراسر دنیا است اعلام کرده که این شرکت راه کار صندلی های سبک و مقرون به صرفه خود را برای یکی از سبزترین ناوگان های حمل و نقل عمومی در آمریکای شمالی ارائه کرده است. این پروژه با همکاری CCW، بزرگ ترین شرکت بازسازی و تعمیر اتوبوس ایالات متحده طراحی شده و سال جاری به مشتریان معرفی خواهد شد.

بازسازی اتوبوس های موجود به مدل هایی با نیرومحرکه دارای آلایندگی صفر ایده خوبی در تلاش برای افزایش خدمات به مشتریان و صرفه جویی های کاربردی و در عین حال حفاظت از محیط زیست بوده است. بازسازی خودروها نه تنها منابعی با ارزش را حفظ می کند بلکه می تواند باعث کاهش آلایندگی نیز بشود.

بزرگ ترین ناوگان اتوبوسی بازسازی شده در این منطقه از باطری های یون لیتیوم بهره می برد که می توانند با مجموعه ای پانل های خورشیدی تازه نصب شده شارژ شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: