جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 مرداد 1394     
معرفی اولین تراموا در شهر شارلوت

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، پس از 77 سال سرانجام اولین تراموا در شهر شارلوت افتاح شد.

مشاور حمل و نقل ایالات متحده، آنتونی فاکس به شهردار و مدیر کمیسیون حمل و نقل شهری، Daniel Clodfelter پیوسته است تا با بریدن روبانی در میدان تایم وارنر Cable Arena در افتتاحیه خدمات خط CityLYNX Gold حضور داشته باشد.

فاکس گفت: "این پروژه گام بعدی در شبکه حمل و نقل عمومی قرن 21 شهر شارلوت و نمونه ای از سخن بر پایه عمل برای ارتباط دادن مناطق محروم است. با این پروژه، شهر شارلوت شانس مدیریت بهتر رشد و ارائه فرصت های شغلی و اقتصادی جدید را در مناطق محروم شهر دارد."

خط CityLYNX Gold مسیر 2.4 کیلومتری ابتدایی از مسیر تراموای 16 کیلومتری است.

این خط از ساعت 6 صبح در روزهای عادی شروع شده و در روزهای تعطیل تا 12 نیمه شب سرویس می دهد. فاز اول خدمات در این مسیر رایگان است و مسافران نیازی به تهیه بلیط ندارند.

شهردار شارلوت گفت: "اکنون زمان خوبی برای شارلوت است چرا که ما به اجرای تعهد وعده داده شده برای حمل و نقل که در سال 1998 و 2007 توسط شهروندان تایید شد، ادامه می دهیم. خط Gold نقش اساسی در اتصال بخش های شرقی و غربی شهر خواهد داشت."

مسیر CityLYNX Gold از سال 2002 به عنوان بخشی از چشم انداز کمیسیون های حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است. این پروژه در سال 2010 پس از دریافت 24.99 میلیون دلار بودجه از طرف سازمان حمل و نقل فدرال به تحقق پیوست و با تخصیص 12 میلیون دلار سرمایه از طرف شهر شارلوت، کار ساخت این پروژه 37 میلیون دلاری در دسامبر 2012 آغاز شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: