جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 مرداد 1394     
آغاز دور دوم دوره های آموزشی سفیران پیشتاز خط سفید در منطقه 19 از مردادماه

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 از آغاز دوره های آموزشی طرح خط سفید ویژه تاکسیرانان منطقه از 21 مرداد خبر داد.

رضا زلفی با بیان اینکه دوره های جدید آموزشی در قالب آیین نامه اجرایی «سفیران پیشتاز خط سفید» به شکل واحد ویژه مناطق شهر تهران دیده شده است افزود: در همین راستا دوره های آموزشی تاکسیرانان این منطقه از 21 مرداد برای 2500 راننده آغاز خواهد شد.

وی افزود: دوره های آموزشی روزانه به شکل 6 کلاس 90 دقیقه ای توسط اساتید دانشگاه علمی کاربردی سازمان تاکسیرانی درخصوص خط سفید برگزار می شود.

زلفی اظهار کرد: در این کلاسها تاکسیرانان نخست به عنوان ارکان اصلی و انسانی مؤثر در فرایندهای ناوگان در مورد خط سفید آموزش می بینند تا در گام بعدی بتوانند آموزشها را به مسافرین تاکسی که جامعه هدف خدمات ناوگان محسوب می شوند ارائه دهند.

وی با اشاره به سرفصل های آموزشی این دوره ها بیان کرد: آشنایی مقدماتی با خط سفید، بررسی تأثیر عوامل اجتماعی بر اجرای طرح خط سفید، بررسی تأثیر هیجانات فردی بر اجرای طرح خط سفید، ارتباط مؤثر با مسافرین و آموزش طرح خط سفید توسط رانندگان از سرفصل های این دوره ها هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در پایان دوره به رانندگانی که درکلاسها شرکت و آن را با موفقیت بگذرانند گواهینامه ارائه می شود و پس از آن نیز ارائه خدمات تاکسیرانی به تاکسیرانان منوط به ارائه مدرک آموزشی خواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: