جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 مرداد 1394     
موافقت برانکو با پرسپولیسی شدن صادقی

کاپ: محمدباقر شعبانی، دروازه بان فصل گذشته صنعت ساری که در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس قبل از سفر به ترکیه شرکت کرده بود و پس از مذاکرات نافرجام باشگاه با طهماسبی و لک مورد تایید برانکو قرار گرفته و حتی با طاهری قرارداد امضا کرده بود اوایل هفته و زودتر از کاروان پرسپولیس به تهران بازگشت تا قراردادش را به ثبت برساند اما برخی انتقادات رسانه ها درباره جذب دروازه بان بزرگسال لیگ یکی و تستی موجب شد تا باشگاه درباره ثبت قرارداد او اقدام نکند.

در این باره امروز جلسه ای بین طاهری و برانکو برگزار شد و سرپرست باشگاه با توجه به محرومیت سوشا مکانی درباره ایمان صادقی، دروازه بان ملوان با برانکو صحبت کرد. صادقی که فصل گذشته 20 بازی در لیگ برتر انجام داده طی روزهای گذشته و در پی حضور قلعه نویی در ملوان جدایی اش از این تیم قطعی شده بود. برانکو هم موافقت اولیه خود را با پیوستن صادقی اعلام کرده است. باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته صحبت های اولیه را با صادقی انجام داده و احتمال پیوستن این دروازه بان به جای شعبانی به پرسپولیس بسیار زیاد است. 

برانکو ایوانکوویچ امروز پس از جلسه با طاهری اعلام کرد روز شنبه درباره دروازه بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گیری خواهد کرد.

سعید ابراهیم پور، دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران، نیز یکی از دروازه بانان مد نظر باشگاه پرسپولیس است.

با جذب صادقی فهرست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس به 17 نفر خواهد رسید و یک جای خالی برای جذب بازیکن بزرگسال باقی می ماند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: