جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 مرداد 1394     
نفت ۵۵ دلار و ۵۳ سنت شد

تسنیم:‌ قیمت نفت در آمریکا در ۶ هفته گذشته بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است. پس از انتشار نتایج یک تحقیق بخش خصوصی در مورد ثبت بیشترین کاهش فعالیت کارخانه ای چین در ۱۵ ماه گذشته در ماه جولای، چشم انداز تقاضا برای نفت در روز جمعه بیش از پیش کاهش یافت.
میشائیل مک کارتی، تحلیلگر موسسه سی ام سی مارکتس در سیدنی گفت: «نگرانی ها در مورد چشم انداز تقاضا امروز پس از انتشار گزارش مربوط به شاخص مدیران خرید چین بیشتر شد.»
وی افزود: «عدم واکنش بخش عرضه بدان معناست که روند کاهشی با قوت ادامه خواهد یافت و فرصت چندانی برای تغییر روند حرکت قیمت ها در کوتاه مدت وجود نخواهد داشت.»
بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه سپتامبر پس از کاهش ۷۴ سنتی و رسیدن به رقم ۴۸ دلار و ۴۵ سنتی در پایان معاملات دیروز که پایین ترین رقم نهایی از ۳۱ مارس تاکنون بود، امروز ۳۴ سنت افزایش یافت و به ۴۸ دلار و ۷۹ سنت رسید.
موسسه مک کارتی پیش بینی کرده که قیمت نفت خام آمریکا به ارقامی که آخرین بار در ماه مارس مشاهده شده بود، یعنی حدود ۴۲ دلار در هر بشکه کاهش یابد.
قیمت نفت برنت برای تحویل در ماه سپتامبر نیز امروز با ۲۶ سنت افزایش به ۵۵ دلار و ۵۳ سنت رسید. قیمت نفت برنت در پایان معاملات دیروز با ۸۶ سنت کاهش به رقم ۵۵ دلار و ۲۷ سن رسیده بود که پایین ترین رقم از اوایل آوریل تاکنون بود.
هر دو شاخص نفتی در مسیر ثبت کاهش قیمت دو رقمی در ماه جاری میلادی قرار دارند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: