جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 تير 1394     
رییس سازمان بهداشت جهانی وارد تهران شد

وب دا: خانم دکتر مارگارت چان ظهر امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر لاریجانی رییس مجلس و دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت دیدار و گفتگو کرد.

رییس سازمان بهداشت جهانی عصر امروز و پس از ملاقات اختصاصی با وزیر بهداشت کشورمان، در مصاحبه ای مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

دکتر چان پس از مصاحبه مطبوعاتی، یک سخنرانی عمومی پیرامون اهداف توسعه پایدار با تمرکز بر پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر خواهد داشت و پس از آن به ملاقات دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و جمعی از وزرا می رود و در پایان روز اول سفر خود از موزه تاریخ پزشکی دیدن خواهد کرد.

رییس سازمان بهداشت جهانی در روز دوم سفر خود به ایران در همایش ملی سازمان های مردم نهاد حوزه سلامت حضور می یابد و پس از آن از خانه و مرکز بهداشتی واقع در حاشیه شهر تهران بازدید می کند و ظهر فردا نیز  جلسه مشترکی با  سخنرانی دکتر ملک زاده و دکتر لاریجانی  معاون آموزشی خواهد داشت.

گزارش نهایی گروه ارزیاب بین المللی از طرح تحول نظام سلامت در عصر روز دوم سفر به دکتر چان ارائه خواهد شد و در نهایت خانم چان در دیداری اختصاصی با وزیر بهداشت به جمع بندی مباحث و نتایج سفر خود به ایران می پردازد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: