جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 تير 1394     
مردم به تاکسی اعتماد دارند


 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که برنامه­های خوبی جهت توسعه کیفی و کمّی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اجرا شده، گفت: البته سایر کلان شهرها و شهرهای کشور نیز به این خدمات نیاز دارند، به ویژه آن که مشکل ترافیک در شهرهای بزرگ در حال تبدیل شدن به معضلی بغرنج است.

مهرداد لاهوتی افزود: از جمله مشکلات ترافیکی تهران و سایر کلان شهرهای کشور، جولان آزادانه مسافربرهای شخصی است، در صورتی که نظارتی بر کار آن­ها وجود ندارد و هیج نهادی بر فعالیت آن­ها نظارت نمی­کند و کاری به کار آن­ها ندارد.

وی با اشاره به این که عده­ای می­گویند فعالیت آزادانه مسافربرهای شخصی با این توجیه که مشکل بیکاری جوانان را باید به طریقی حل کرد، توجیهی غیر منطقی است، اظهار کرد: بدون تردید این که عده­ای بدون هیچ­ گونه نام و نشانی در قالب مسافربر شخصی نسبت به جابه­جایی خانواده­ها اقدام کنند، توجیه کمک به اشتغال­زایی نیست.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان، نظارت بر ناوگان تاکسیرانی را نیز مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: مردم به تاکسی اعتماد دارند و تا جای ممکن باید مراقبت کنیم تا عملکرد رانندگان تاکسی، اطمینان شهروندان را بیش از پیش جلب نماید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: