جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 تير 1394     
تیم هایی که حق فعالیت ندارند

تسنیم: غلامرضا بهروان در خصوص نامه علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ در خصوص اینکه چند تیم لیگ برتری به دلیل بدهی حق شرکت در این مسابقات را ندارند، اظهار داشت: روز گذشته از طرف علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال نامه‌ای به سازمان لیگ رسید که در آن تأکید شده بود حدود 60 تیم از لیگ برتر، لیگ دسته اول و ... به دلیل داشتن بدهی نمی‌توانند فعالیت فوتبالی داشته باشند.

وی در ادامه افزود: اسدی در قالب این نامه تأکید کرده که ارائه خدمات به این تیم‌ها ممنوع است. استقلال، پرسپولیس، ملوان بندرانزلی، نفت تهران، سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، استقلال اهواز، تراکتورسازی تبریز، گسترش فولاد تبریز و پیکان؛ 11 تیمی هستند که نمی‌توانند فعالیت فوتبالی داشته باشند. در نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین به برخی از تیم‌ها از جمله گهر دورود، سایپای شمال و ... که دیگر فعالیتی ندارند، اشاره شده است.

«تیم‌های ذکر شده شاکی خصوصی دارند و باید رضایت آنها را جلب کنند»، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان این جمله در مورد اینکه با این شرایط لیگ برتر در آستانه تعطیلی قرار می‌گیرد، تأکید کرد: بله، فدراسیون فوتبال رسماً اعلام کرده که ارائه خدمات به این تیم‌ها ممنوع است. اگر دوستان تلاشی نکنند نمی‌توانیم خدماتی به آنها بدهیم. در نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال تأکید شده است این تیم‌ها نمی‌توانند فعالیت فوتبالی داشته باشند و در لیگ برتر شرکت کنند.

بهروان ادامه داد: تیم‌هایی که به آنها اشاره شد بدهی انباشته دارند که نمی‌توان تمام آن را یک جا پرداخت کرد. نظر من و سایر دوستان این است که زمانی را برای پرداخت مثلاً 30 درصد بدهی‌ها تعیین کنیم، کاری که فیفا برای بدهکاران می‌کند و زمانی را برای آنها درنظر می‌گیرد و اگر در این زمان نسبت به پرداخت بدهی‌ها اقدام نشود منجر به کسر امتیاز از تیم مورد نظر خواهد شد. به اعتقاد من این اقدام عملی و شدنی است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص نامه‌ای که روز گذشته به سازمان لیگ رسیده است باید بگویم که تصمیم خوبی گرفته شده و هم کمیته انضباطی و هم دبیرکل فدراسیون فوتبال ورود جدی به این مسئله داشته‌اند اما باید راهکاری برای این موضوع نیز در نظر گرفته شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص معوقه‌های داوران در نیم فصل دوم عنوان کرد: دست مزد داوران لیگ برتر را باید سازمان لیگ پرداخت کند. البته باید بگویم دستمزد داوران، ناظران و ... در نیم‌فصل اول پرداخت شده و تنها عمل به تعهدات نیم‌فصل دوم باقی مانده است که در این زمینه مهدی تاج و دوستان تلاش می‌کنند از طریق مطالباتی که سازمان لیگ از تبلیغات محیطی دارد، این مبلغ را پرداخت کنند. امیدواریم مطالبات داوران لیگ برتر، لیگ یک و ... به زودی پرداخت شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: