جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 تير 1394     
پایانه تاکسیرانی میدان صادقیه ساماندهی می‌شود

به گزارش گروه اخبار مناطق22 گانه شهرداری نیوز، از ساماندهی پایانه تاکسیرانی میدان صادقیه تا بازسازی خانه کودک پارک ساعی از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

ولی اله  نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 ‌با اشاره به اجرای بهسازی و مناسب سازی مسیر تردد عابر پیاده پایانه تاکسیرانی منطقه اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های اجرایی در ارتقای انضباط ترافیکی مناسب سازی و همسطح سازی مسیر تردد عابر پیاده در 91 نقطه در قالب طرح خط سفید اجرا شد.

وی در ادامه افزود: میدان صادقیه یکی از نقاط پر تردد غرب تهران است که به منظور افزایش‌ کیفی سرویس دهی به شهروندان و روان سازی تردد طرح ساماندهی پایانه تاکسیرانی صادقیه اجرا شد.

نجاتی با اشاره به اجرای خط ایست و کریدور عرضی عابر پیاده در تقاطع‌های چراغدار منطقه تصریح کرد: این طرح در تقاطع‌های اشرافی اصفهانی، میرزا بابایی، سازمان آب و بزرگراه شهید ستاری، بلوار مخبری اجرایی شد.

وی در پایان گفت: گفتنی است با توجه به مشکلات تردد در ورودی پایانه و ترافیک ناشی از آن همزمان با طرح خط سفید با اجرای اصلاح هندسی ساماندهی ورود پایانه صادقیه انجام شد.

بازسازی خانه کودک پارک ساعی

امیر احمدی قائم مقام معاونت فنی و عمران منطقه 6 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در راستای افزایش سرانه ورزشی، ایجاد فضای مناسب برای تفریح و حفظ ایمنی کودکان، اقدام به مرمت و بازسازی خانه  کودک پارک ساعی شده است.

وی ادامه داد:‌این پروژه با زیر بنایی به مساحت تقریبی 1277 متر مربع و در چهار طبقه در حال انجام است.

قائم مقام معاونت فنی و عمران منطقه در پایان تاکید کرد: عملیات عمرانی جهت تحکیم اسکلت ساختمان و ساخت کانال‌های هوا برای تهویه مطبوع و هوا سازی محوطه داخلی در حال نجام و پس از اتمام این مراحل، عملیات نازک کاری از جمله گچ، خاک و تیغه‌های داخلی پروژه مذکور آغاز می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: