جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 تير 1394     
جزئیات انتخاب رشته مجازی

مهر: احسان جمالی امروز در نشست خبری اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۹۴ در محل سازمان سنجش افزود: راهنمای انتخاب رشته و نرم افزار انتخاب رشته به داوطلبان کمک می کند که بتوانند شانس قبولی خود را تخمین بزنند.

جمالی خاطرنشان کرد: این نرم افزار حاوی اطلاعات مهمی است که بر اساس آخرین تغییرات، شرایط و ضوابط کنکور و پذیرش دانشگاه ها تدوین شده است. در این نرم افزار داوطلبان سال جاری با سال ۹۳ مقایسه شده اند و افراد می توانند نمرات خود را با سال های گذشته مقایسه کنند.

وی افزود: داوطلبان می توانند دوره های مختلف، دانشگاهها، رشته ها و پذیرش با آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی را جستجو کنند و امکان قبولی در هر رشته را بر اساس گزینه های خیلی کم، کم، متوسط، زیاد و خیلی زیاد مشاهده کنند. همچنین می توانند از طریق اینترنت مکان و جزئیات رشته خود را مشاهده کنند.

معاون فنی و آماری سازمان سنجش درباره انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جزئیات انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی در رشته هایی که پذیرش با آزمون دارد تا پایان هفته اعلام می شود و داوطلب بر اساس کدی که از سوی سازمان سنجش به داوطلب داده شده است،  می تواند انتخاب رشته خود را در این رشته ها انجام دهد.

وی گفت: جزئیات رشته ها و ظرفیت ها هنوز مشخص نیست و پس از اعلام دانشگاه آزاد، داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده اند می توانند رشته های با آزمون دانشگاه آزاد را انتخاب کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: