جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 دی 1392     
افزایش 5 درصدی سهم درآمدهای پایدار تا پایان امسال

به گزارش شهرداری نیوز ، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره اینکه شهرداری افزایش سهم درآمدهای پایدار در بودجه را مطابق برنامه دنبال می کند، از افزایش 5 درصدی سهم درآمدهای پایدار تا پایان سال جاری خبر داد. 

"حسین محمد پورزرندی" با اعلام این مطلب اظهارداشت: تا پایان سال گذشته سهم درآمدهای پایدار در بودجه شهرداری 35 درصد بود که با تلاش های صورت گرفته در سال جاری به بیش از 40 درصد می رسد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه افزایش اتکا به درامدهای پایدار، آهنگ توسعه شهر را موزون می کند تصریح کرد: آنچه در دهه های قبل به عنوان یک آسیب جدی به شهر تهران لطمه زده است، سهم پایین درآمدهای پایدار در بودجه بود که در دوره جدید خدمت در شهرداری تهران به دنبال افزایش این سهم هستیم.

وی سهم درآمدهای پایدار در بودجه شهرداری را در سال 84، کمتر از 15 درصد اعلام کرد که افزایش آن به 40 درصد در پایان سال جاری، اتفاقی مهم در نظام مالی شهرداری محسوب می شود.

پورزرندی اظهارداشت: تامین منابع مالی پایدار و خودداری از فروش شهر برای درآمدزایی از سیاست های اصولی مالی در شهرداری تهران است و از این رو، افزایش درامدهای پایدار به طور جدی دنبال می شود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ابهام در منابع مالی شهرداری ها که از سال 62 و پس از خود کفا شدن آنها آغاز شده، آسیبی جدی در اداره شهرها وارد کرده که ضروری است دولت محترم، تدبیری برای آن بیاندیشید.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: