جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 تير 1394     
کاهش چشمگیر تخلفات رانندگان

به گزارش شهرداری نیوز ، معاون شهردار تهران از پیشرفت 91 درصدی اجرای پروژه خط سفیددر منطقه 12خبرداد . 

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت و گو با شهرداری نیوز با تاکید بر اینکه اصلاح رفتارها و هنجارهای ترافیکی در سایه اصلاح زیر ساخت های ترافیکی شهر محقق می شود، گفت: طرح خط سفید طی 6 ماه گذشته در شریان های اصلی و معابر درجه یک و 2 به اجرا درآمده است که بر این اساس طی مدتی که از اجرای طرح گذشته بالغ بر 75 درصد پیشرفت در اجرای زیر ساخت ها در تمامی مناطق 22 گانه داشته ایم .

وی با اشاره به  اجرای طرح انضباط ترافیکی در قالب طرح انضباط شهری در منطقه 12 گفت : با توجه به اینکه یکی از محورهای اصلی این طرح اجرای پروژه خط سفید در این منطقه است و با توجه به اینکه از آبان ماه سال گذشته پروژه خط سفید در تمامی مناطق عملیاتی شده اکنون به پیشرفت 91 درصدی طرح خط سفید در منطقه 12 رسیده ایم .

وی تصریح کرد : برآورد ها نشان می دهد با اصلاح زیر ساخت های ترافیکی در این منطقه تخلفات و ناهنجاری های ترافیکی کاهش یافته است .

به گفته معاون شهردار تهران در گام نخست اصلاح زيرساخت‌هاي ترافيكي و خط‌كشي‌هاي معابر شهري از مناطق 6و 8و بزرگراه‌هاي شهيد آبشناسان، صدر و بابايي آغاز شد که اين اقدامات براي آشنايي و رعايت بيش از پيش شهروندان صورت گرفت تا در رعايت قوانين و نظم و انضباط مشاركت كنند. پس از آن هم در معابر درجه یک و دو دیگر مناطق این طرح به اجرا در آمده است .

معاون شهردار تهران تاکید کرد : طی هماهنگی های به عمل آمده اقدامات میدانی و برخورد قانونی با تخلفات رانندگی  در تمامی مبادی و شریان هایی که ساماندهی شده اند عملیاتی شده است. به همین منظور نظم و انضباط و رعایت قوانین بیشتری را از سوی رانندگان در این منطقه شاهد هستیم .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: